Husko Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 haha okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 (redigerat) Inte bra precis. Som du ser så är rendern alldeles för skarp, gör den lite mer.... soft typ. Redigerat 8 April 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Jag tycker att min hemmålade bäver är snygg. Gjorde den med touchpad :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Jag ritade nått coolt på paint ^^! <== Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Jag ritade nått coolt på paint ^^! <== cool pingvin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Jag ritade nått coolt på paint ^^! <== cool pingvin! Thx! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Jag ritade nått coolt på paint ^^! <== fin :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Jag ritade nått coolt på paint ^^! <== Bättre än vad jag kan pixla for sure. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 .. kritik?Hyffsad, inte så dålig tkr jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 .. kritik?Hyffsad, inte så dålig tkr jag. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Jag ritade nått coolt på paint ^^! <== fin :) thanx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 http://i277.photobucket.com/albums/kk49/arako_album/cracktheskye09.png http://i277.photobucket.com/albums/kk49/arako_album/maskedstranger.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.