Gäst 40200 Skrivet 14 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2009 Text bild Kritik tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 14 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2009 Fint men texten ser pixlig ut, har du satt den på någon "skarp" inställning? Här är något jag pillade ihop just nu.. har håltimme. http://i600.photobucket.com/albums/tt81/zitroz/Yoda2.png Kom just på att den är väldigt enformigt färjad.. men änyways :P Någon chans att du kan länka rendern du använde i den? Ser ganska frän ut :D . Ehm, kan försöka, var ett ganska långt tag sen jag gjorde den :S Oj va visst inte så svårt :P Jag sökte planetrenders på "yoda" och wolla! Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 14 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2009 Tack så mycket :D . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonocoolJelly Skrivet 15 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 Text bild Kritik tack Första var snygg men testa andra fonter TEX. Comic Sans MS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 15 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 5/10 tycker inte att färgerna passar ihop, sen ser rendern konstig ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 15 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 :) feedback tack,Den med Chris Redfield var snygg, snygga färger, snygg bakgrund, ganska konstig ramlinje, lite för tjock. Den med Killen med huva var snygg, unika effekter med fyrkanterna, dock lite för skarpa färger, kolla inne i huvan, den lila färgern ser prickig och samma nere i högra hörnet vid fyrkanterna :) annars var färgningen snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 15 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 (redigerat) Skulle jag kunna få kritik på dom? Redigerat 15 Oktober 2009 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UPO Skrivet 15 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 Skulle jag kunna få kritik på dom?Du måste ladda ner nya fonter!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 15 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 Skulle jag kunna få kritik på dom?Du måste ladda ner nya fonter!! Har gjort det, men jag lyckas inte installera dom :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 15 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 Skulle jag kunna få kritik på dom? Du måste ladda ner nya fonter!! Har gjort det, men jag lyckas inte installera dom :( Kontrollpanelen>Teckensnitt>sen så tar du bara fonten du laddat ner och drar in dit;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 15 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 Skulle jag kunna få kritik på dom?Du måste ladda ner nya fonter!! Det behöver han inte, bara lära sig hur han gör texten snygg :D . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 15 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 Skulle jag kunna få kritik på dom? Du måste ladda ner nya fonter!! Har gjort det, men jag lyckas inte installera dom :( Kontrollpanelen>Teckensnitt>sen så tar du bara fonten du laddat ner och drar in dit;) Funkar fortfarande inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.