MonocoolJelly Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 1-10?Snygg, rendern passar in! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 (redigerat) 1-10?http://i35.tinypic.com/ftm0wm.png 1-10?http://i38.tinypic.com/bg2qs5.png Blev inte nöjd med den här :/Tycker den ser konstig ut :S för mycket lila imo Redigerat 22 Oktober 2009 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 v2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 1-10?http://i35.tinypic.com/ftm0wm.png 1-10?http://i38.tinypic.com/bg2qs5.png Blev inte nöjd med den här :/Tycker den ser konstig ut :S för mycket lila imo Båda var snygga, dock förstör texten hela bilden, googla på fonts och sök fram fonts, sen lär dig hur du får fonts att smälta in i bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 (redigerat) Blev inte nöjd med den här :/ Tycker den ser konstig ut :S för mycket lila imo Båda var snygga, dock förstör texten hela bilden, googla på fonts och sök fram fonts, sen lär dig hur du får fonts att smälta in i bilden. mm,får lära mig text bättre Redigerat 22 Oktober 2009 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 v2 v1 var mycket bättre imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 40200 - Alltså dina bilder ser ju helt okej ut. Jag förstår verkligen inte vad som är så svårt att få till en snygg text när du får till rätt så skapligt bra bilder. Kolla några tut's eller liknande på redigering av text osv. Eftersom att texterna i dina bilder oftast är rätt så fula så förstör det hela bildfan. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UPO Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Blev inte nöjd med den här :/ Tycker den ser konstig ut :S för mycket lila imo Båda var snygga, dock förstör texten hela bilden, googla på fonts och sök fram fonts, sen lär dig hur du får fonts att smälta in i bilden. mm,får lära mig text bättre Jag ser att du börjat att titta på tutorials. De är bra, men försök att inte härma tutorialen helt utan använda kunskap från olika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 (redigerat) v2 v1 var mycket bättre imo. Yup, v2 blev lite konstig..1-10 på v1? =D Redigerat 22 Oktober 2009 av Husko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 40200 - Alltså dina bilder ser ju helt okej ut. Jag förstår verkligen inte vad som är så svårt att få till en snygg text när du får till rätt så skapligt bra bilder. Kolla några tut's eller liknande på redigering av text osv. Eftersom att texterna i dina bilder oftast är rätt så fula så förstör det hela bildfan. :) Jag har också extremt svårt med att få till texter. 40200, Träna på att göra fonts, så att dem passar in i bilden du har gjort. Tillsvidare, så använd ingen text eller gör den helt svart/vit och placera den lite smått vid kanten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 (redigerat) 40200 - Alltså dina bilder ser ju helt okej ut. Jag förstår verkligen inte vad som är så svårt att få till en snygg text när du får till rätt så skapligt bra bilder. Kolla några tut's eller liknande på redigering av text osv. Eftersom att texterna i dina bilder oftast är rätt så fula så förstör det hela bildfan. :) Jag har också extremt svårt med att få till texter. 40200, Träna på att göra fonts, så att dem passar in i bilden du har gjort. Tillsvidare, så använd ingen text eller gör den helt svart/vit och placera den lite smått vid kanten. ok, ska hitta nån tut som visar hur man får text att smälta inKan jag få kritik på half life bilden? Redigerat 23 Oktober 2009 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Jag behöver en text-Tut, Men hittar inget. Länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.