Salzalada Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 (redigerat) Ganska snygg! Men lite färglös och tm. Redigerat 14 Oktober 2005 av Salzalada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 (redigerat) varför gjorde du trippel inlägg ? jag försökte fixa texten nu, blev den inte bättre ? försök lokalisera Ändra knappen som NesseN sa, tror jag... ok, du har ändrat nu... Redigerat 14 Oktober 2005 av Zimens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 1-10? jag tycker den blev skitful faktiskt :blink: <_< , ursäkta språket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 1-10? Okej vadå då?Det kanske inte är din stil som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 (redigerat) varför gjorde du trippel inlägg ? jag försökte fixa texten nu, blev den inte bättre ? försök lokalisera Ändra knappen som NesseN sa, tror jag... ok, du har ändrat nu... jag tycker den var mycket bättre. men i den första bilden kan färgerna, om man vill vara petig, matcha varann lite till. den andra: använd ingen "mitt bröllop", "mina rosor" eller "mitt kärleksbrev"-font när du gör en "jag ska mörda dig" bild! det passar verkligen inte! http://www.dafont.com/en ^den klart bästa fontsidan^ tycks om min ava då? Redigerat 14 Oktober 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Gjorde text på en gammal. 1-10? Skulle haft snyggare text om inte det kom en fel rapport. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Ny, Ganska nöjd... Jag vill at någonm ska kommentera iaf 1-10 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 (redigerat) Gjorde text på en gammal. 1-10? Skulle haft snyggare text om inte det kom en fel rapport. kantutjämning + annan glow färg på texten är mitt tips. @Dr.Cheat: rätt ok bakgrund, text för mycket bevel och krimskrams samt fonten var inget vidare. Redigerat 14 Oktober 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 varför gjorde du trippel inlägg ? jag försökte fixa texten nu, blev den inte bättre ? försök lokalisera Ändra knappen som NesseN sa, tror jag... ok, du har ändrat nu... hehe, men jag skulle bara prova fonten, och då hade jag redan börjat på den där...snygg avatar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 1-10? Bakgrunden belv dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Lite Off Topic, men... Nico, är det en bil på din avatar? Den lysande kulan ser ut som lyset... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 nej , det är en brush.. samma brushset som Coojo använde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.