Intense Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Det bästa jag har gjort är nog min avatar. Då jag är nybörjare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 För att det kan vara nån som hetter Rapper. Det står det i hörnet. Är jag som skrivit det. :_ ok ;: :_ är det han eller? Menar du att du frågade om han är en rappare eller om han kallas "Rapper"?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 För att det kan vara nån som hetter Rapper. Det står det i hörnet. Är jag som skrivit det. :_ ok ;: :_ är det han eller? Va? JAG har skrivit dit rapper som du kanske vet är 50 cent en rappare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 Nej... Jag vet inget om rapp... Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Nej... Jag vet inget om rapp... Va? Du sa "Som du kanske vet".Nej, det gör jag inte. Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 (redigerat) <- Min avatar Tycks? Nej... Jag vet inget om rapp... Va? Du sa "Som du kanske vet". Nej, det gör jag inte. Ok. Battle of the p11's, who wins? Redigerat 23 April 2010 av CHORDAZBA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 <- Min avatar Tycks? Battle of the p11's, who wins? Du vinner iaf inte och din avatar är riktigt fantasilös. :rolleyes: You may now carry on, Chfordbabdabdazbazfabza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Chordazba-Simpel men snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 <---------- min avatar, yes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 (redigerat) <- Min avatar Tycks? Gillar den, clean och inte full med renderns och shit, gillar hur den passar med din signatur också. @ Billiejean: Vet att du bara försöker reta upp honom, men du har nog inte mycket erfarenhet att komma med, din avatar är pixlig och svin dålig kvalité, en bild från google är allt. Ingen bryr sig om din feedback rly. @Noodles: Den var väl simpel, Vad har du gjort på den ens? Redigerat 24 April 2010 av ExorZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 <- Min avatar Tycks? Battle of the p11's, who wins? Du vinner iaf inte och din avatar är riktigt fantasilös. :rolleyes: You may now carry on, Chfordbabdabdazbazfabza Det enda som är bra med din avatar är motivet, måste du leka IT gangster hela tiden? Det är otroligt drygt när man läser en tråd så är dina jäkla macho inlägg där. Just stop trippin' OnT: Håller på med en banner till min hemsida och kommer lägga upp den snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 <- Min avatar Tycks? Battle of the p11's, who wins? Du vinner iaf inte och din avatar är riktigt fantasilös. :rolleyes: You may now carry on, Chfordbabdabdazbazfabza Det enda som är bra med din avatar är motivet, måste du leka IT gangster hela tiden? Det är otroligt drygt när man läser en tråd så är dina jäkla macho inlägg där. Just stop trippin' OnT: Håller på med en banner till min hemsida och kommer lägga upp den snart. Börjar också störa mig på denna grabb, han är inte tuff.I några inlägg ser man typ 'har aldrig haft ett förhållande' och i nästa 'chordbzbababa är så dum QQ' Skärp dig, BilligaJeans, du får bara tillsägelser i onödan. OnT: håller på med ett par bilder och banners för min kompis, skickar in snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.