Zimens Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 (redigerat) nej , det är en brush.. samma brushset som Coojo använde. va tretton hände ??? :blink: Redigerat 15 Oktober 2005 av Zimens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Min ava 1-10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 nej , det är en brush.. samma brushset som Coojo använde. helt rätt Zimens. kände för att göra något utan motiv, bara lite grejjer på kanterna och text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 1-10? Bakgrunden belv dålig. 6/10 bra! Keep practicing! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Min nya ava? 1-10 ? Gillade själv int texten, Men när jag ska ladda ner fonter och drar dom till teckensnitt så står det att filen är skadad och ogiltig, Är det jag som gör fel? eller är det fel på fonterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 låter konstigt... säker på att du har packat upp dem innan du drar över dem? de ska sluta på .ttf om det är fonter, slutar de på .zip måste du packa upp fonterna med t.ex. winzip innan du installerar dem. tycker fortfarande du har för mycket krimskrams och bevel på texten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 En ny ava. Är denna bättre Nico? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 mm, men lite tråkig text istället. avan du gjorde till johan3043 var bra text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 för er som vill lära er mera om photoshop : www.chaosgfx.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Ändrade lite nytt på den 1-10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 1-10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Ändrade lite nytt på den 1-10? nu är den helt ok! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.