kimen Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 Pillade ihop en till bild. Kom gärna med kritik, inte lika nöjd med denna som den förra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 (redigerat) Pillade ihop en till bild. Kom gärna med kritik, inte lika nöjd med denna som den förra.Gillade den förra mer, rendern är för skarp på den här och på en del ställen är c4d:en "choppy", men flowet på bilden var bra :) 7/10 Redigerat 10 Januari 2011 av eXtremE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 (redigerat) Gillade din förra kimen:) @Razec Clean ava:D dock skulle jag kört utan den gröna "outglowen" på texten, annars var texten redigt nice. Redigerat 10 Januari 2011 av TJaalol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 11 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2011 skitkass bild jag gjorde precis, gillar dock hur jag fick in texten på ett bra sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 11 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 en till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 En av mina första signaturer inte den bäst men funkar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 (redigerat) En liten grej jag håller på med :P Såhär ser headern ut atm. Vad tycker ni? EDIT: Aw, fuska gjorde en suddig förminskning >.< Redigerat 23 Januari 2011 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 B)FET Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 (redigerat) Känns som att man borde förklara följande bild Övade på front-ansikten med leenden (typ http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/2...071419_full.jpg ) fast bilden växte vidare. Mitt i ritandet så var planen på att hon skulle parodisera överdrivna (...) kvinnliga karaktärer i anime serier som nästan bara är eye candy. Men jag tittade väl för länge och gjorde några små justeringar och ändrades hennes ansiktsuttryck något markant :ph34r: Är ni här nu? Tecknen på bröstet betyder överdrift (koshou) Version två (nja, tre), drogade ögon och halv-alv öron går inte för sig, så jag ändrade Aah, ryggskador för livet... En av mina första som jag har scannat EDIT: Tillägg Redigerat 4 Februari 2011 av fishmaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 <---- Min avatar såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.