TJaalol Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 Ett snabbt försök efter en lång paus original: http://cdn.mos.musicradar.com/images/artis...bis-530-100.jpg Stilren och simpel, me like:) Gillade även fyrkanterna vid namnet;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Min avatar, inte speciellt avancerad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Breathless Skrivet 20 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2011 (redigerat) diudiu Redigerat 21 Mars 2011 av Breathless Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 25 April 2011 Rapport Dela Skrivet 25 April 2011 (redigerat) Satt och övade lite under dagen Redigerat 12 Juni 2011 av fishmaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 14 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 Gjorde något random i Gimp, blev bra förutom att det blev lite tomt ovanför texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrippLE Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 Ett snabbt försök efter en lång paus original: http://cdn.mos.musicradar.com/images/artis...bis-530-100.jpgHur snygg som helst! Hur länge har du jobbat med Photoshop? Har kollat igenom lite bilder som du gjort i den här tråden och jag finner inte ord. Hoppas på att få se mer från dig i framtiden. :) diudiuFärglada och snygga banners Breathless! Ser att du har en stor potential. Måste även säga att jag diggar din nuvarande avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 9 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2011 (redigerat) Failade rejält med reflektionen, men ändå nöjd :) Inspiration: http://www.youtube.com/watch?v=xRIczhEu1Jc Redigerat 9 Juni 2011 av CRAAZY Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2011 Du borde fixa dom taggiga kanterna du fått, och sen så ska splatter-lagret ligga bakom texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 19 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2011 Jag gjorde två splatter-lager för att jag ville ha lite framför texten ochså ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 2 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2011 (redigerat) Ush, va längesedan detta var. Redigerat 4 Juli 2011 av Infinite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 11 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2011 Hur snygg som helst! Hur länge har du jobbat med Photoshop? Har kollat igenom lite bilder som du gjort i den här tråden och jag finner inte ord. Hoppas på att få se mer från dig i framtiden. :)Tack för de fina orden! :)Tyvärr är jag inte särskilt aktiv i photoshop längre och har i princip inte gjort någonting sedan nyss citerade bild, gillar fortfarande grafisk design, men tyvärr så har det intresset hamnat lite på sidan av pga skola, musik och vänner. Så förvänta dig inte alltför mycket. Men om jag klurar ihop något stiligt så ser jag till att posta det här! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 Ingen aning om jag postat denna tidigare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.