Gäst Johan3043 Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 (redigerat) Sorry datorn lagga.. Redigerat 5 November 2005 av Johan3043 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 hehe Chain-Chhomba vs Gannondorf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 <--- Vad sägs om min nya avatar? :D 1-10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 10 tycker jag min då??1/10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Hmm... 7 Försöka att mjuka upp klanterna, höj opacityn (eller vad det nu heter) och en lite synligare font, så blir den perfekt... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Hmm... 7 Försöka att mjuka upp klanterna, höj opacityn (eller vad det nu heter) och en lite synligare font, så blir den perfekt... :D font e text va??Jag ska få en ny dator om några dagar så då ska jag ladda hem nya texter till den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 www.dafont.com Scriptina - Snygg skrivstilsfont 01digitall - Snygg techfont silkscreen - Bästa pixeltexten enligt mig Impact - Finns installerad på alla datorer(tror jag), passar till mycket Got heroin ? - Snygg "DirtyFont" Cocain Sans - En till snygg "dirtyfont" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 (redigerat) 10 tycker jag min då??1/10? 3, du har alltid samma backgrund, Font, och ram. Salzalada: 10/10 den är skitsnygg B) Redigerat 5 November 2005 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master_92 Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Hur gör man såna där bilder ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 www.dafont.com Scriptina - Snygg skrivstilsfont 01digitall - Snygg techfont silkscreen - Bästa pixeltexten enligt mig Impact - Finns installerad på alla datorer(tror jag), passar till mycket Got heroin ? - Snygg "DirtyFont" Cocain Sans - En till snygg "dirtyfont" Väldigt snygga texter!VAd använder du för texter mest så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/-4f524216-297d-4725-8f6c-24.gif 5 sek ögonen öppna, 1 sek ögonen stängda Snygg Apoca!! Jag undrar hur ni gör för att bilderna ska röra på sej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Brukar använda imageready... Finns väl inget annat ? Ska försöka göra en som apoca gjorde nu :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.