Magi Skrivet 9 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 det här är absolut skitcoolt Tack Regards Magi :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 de va kul att testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 hur gör man för att styra den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 fråga magi i chatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Kan du inte fixa den till Mozilla Firefox också ? Mitt funkar fortfarande inte. Antingen är det något med min anslutning, eller mitt grafikkort som muppar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magi Skrivet 12 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Kan du inte fixa den till Mozilla Firefox också ? Mitt funkar fortfarande inte. Antingen är det något med min anslutning, eller mitt grafikkort som muppar. Det kommer i FF, men det är inte högprioriterat........ Ni måste kontakta mig tex i chatten för att kunna styra. Du ska kunna få bild i de flesta webbläsare men du kan bara styra efter att jag har kopplat in dig manuellt och då du har Int.Explorer. Jag vill inte ha folk från hela världern körandes runt i mitt hus hur som helst..... Du behöver ett activex i IE för att kunna styra... Regards Magi :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magi Skrivet 22 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 hur gör man för att styra den?? Du får gå till chatten och fråga om den är ledig så kopplar jag in den till dig. Du ska ha PC, IE och aktiverat activex. Läs om mig i aftonbladet http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,604573,00.html Regards Magi :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 É WebCameran Trådlös ?? Psst! Försök Sälj idéen till Typ Microsoft ! Jag håller med dig. Det lät bra om att snacka om idén med michrosoft... Det med trådlös kamera borde ju inte vara så svårt, bara man kommer på hur :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magi Skrivet 7 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 É WebCameran Trådlös ?? Psst! Försök Sälj idéen till Typ Microsoft ! Hej. Detta skrev en Australiensare efter en körning. http://www.roaringsnake.com/misc/article_tank.htm Har snackat med microsoft.... Regards Magi :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magi Skrivet 21 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 (redigerat) de va kul att testa :cool: :cool: Hej. Jag ska bli intervjuad i Morgonpasset/P3 den 27/4 06.30 Regards Magi :cool: :rolleyes: :rolleyes: Redigerat 21 April 2005 av Magi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doed Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 är de ett tv program?? vilken kanal isåfall. när tror du det kommer gå att spela spelet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magi Skrivet 22 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 är de ett tv program?? vilken kanal isåfall. när tror du det kommer gå att spela spelet?? :P ........................... :P .............................. :P Radio P3 Kanske går att spela om ca 3-6 mån... Regards Magi :P ........................... :P .............................. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.