Mezox Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 (redigerat) Jag tänkte göra en Pokémongrupp! Behövs: MSN Kostar: Gratis! Vill ni vara med: Skriv här i ämnet attt ni vill vara med så Fixar jag resten. Hitils medlemmar: Dr. cheat Spliffor Tutankoopa -=jedi knight=- 0012 kola king InZeto Redigerat 9 Februari 2005 av Mario Bros. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 23 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Är det ungen som vill vara med? (väker tråden) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 jag vill vara med :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Ingen mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Jag!! Jag vill vara med i allt som har med pokémon att göra!(Förutom Döda-och-släng-pokémon-och-bränn-pkmn-kort(som inte går)-ém all!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 28 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Fixat (för länge sedan). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 30 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Jag vill hälst ha så många som möjligt. Det får plats. Och det kostar ju inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 ja vill gärna vara med :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Jag därför jag älskar pokemon ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 alväj radrön :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Visst... Pokemon är roligt den första månaden, det första halvåret och kanske det första året... Se'n är man såå urless på pokemon som man vill bara gråta!!! Det är nog många som avstår från klubben... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Jag är med!!!I love pokémon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.