Hoppa till innehåll

Hur Mycket Får Man Älska Sitt Land?

Apoca

Rekommendera inlägg

Man får älska sitt land hur mycket man vill, sålänge det inte skadar andra på något sätt.

Själv skulle jag kunna dö för mitt land ja, men inte för just denna jordplätten utan för alla jag älskar här i Sverige. Så jag skulle inte offra mitt eget liv för att tex Sveriges skulle sprängas bort, utan att någon dog. Förstår min poäng? :/

Xade: Tänk om du skulle varit född med färgad hud?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 136
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

då skulle Xade begått självmord.......

kan inte mer en hålla med ovasntåendetalare, allt och alla vi älskar finns i sverige (troligtvis)

Xade: har hört flera argument från dej som är så här, värför skall vi bry oss om de i mellanöstern, afrika de som är fattiga? de har ju aldrig gett oss nåt...... så man kan inte ge nått utan att få nåt tillbaka? säger man så är man troligtvis en av de mest egoistiska människor i sverige. Vet du vad generositet är Xade? om inte lär dej det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ymphinorx

För att fylla på lite så var det faktiskt vi eroupeer som förstörde för afrika genom att kolonisera och ta slavar till andra länder, samt tortera och förstöra deras byar i vår jakt på rikedomar.

tänk på det ni!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ymphinorx

tänka på vad? :huh:, att inte gilla sverige för att vi en gång fetpiskade skiten ur negerland?

jag menade inte att man inte fick älska sitt land utan att Xade skulle ta och läsa på lite innan han skriver sina inlägg
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu fattar jag inte vad ni menar.

SKÅNINGEN: Nu vart jag inte det!

GUGGO: varför hjälpa andra? vi lever bara 1 gång, då ska man ha kul och ha pengar att ha kul för

LUKAS: vi förstörde inte med kollonier, det RULADE, vi skulle behållt det så kunde jag haft en slav

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ymphinorx

Nu fattar jag inte vad ni menar.

SKÅNINGEN: Nu vart jag inte det!

GUGGO: varför hjälpa andra? vi lever bara 1 gång, då ska man ha kul och ha pengar att ha kul för

LUKAS: vi förstörde inte med kollonier, det RULADE, vi skulle behållt det så kunde jag haft en slav

Detta bevisar återigen att Xade är egoistisk... <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...