Scones Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Man får älska sitt land hur mycket man vill, sålänge det inte skadar andra på något sätt. Själv skulle jag kunna dö för mitt land ja, men inte för just denna jordplätten utan för alla jag älskar här i Sverige. Så jag skulle inte offra mitt eget liv för att tex Sveriges skulle sprängas bort, utan att någon dog. Förstår min poäng? :/ Xade: Tänk om du skulle varit född med färgad hud? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 då skulle Xade begått självmord....... kan inte mer en hålla med ovasntåendetalare, allt och alla vi älskar finns i sverige (troligtvis) Xade: har hört flera argument från dej som är så här, värför skall vi bry oss om de i mellanöstern, afrika de som är fattiga? de har ju aldrig gett oss nåt...... så man kan inte ge nått utan att få nåt tillbaka? säger man så är man troligtvis en av de mest egoistiska människor i sverige. Vet du vad generositet är Xade? om inte lär dej det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 För att fylla på lite så var det faktiskt vi eroupeer som förstörde för afrika genom att kolonisera och ta slavar till andra länder, samt tortera och förstöra deras byar i vår jakt på rikedomar. tänk på det ni!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 tänka på vad? :huh:, att inte gilla sverige för att vi en gång fetpiskade skiten ur negerland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 tänka på vad? :huh:, att inte gilla sverige för att vi en gång fetpiskade skiten ur negerland? jag menade inte att man inte fick älska sitt land utan att Xade skulle ta och läsa på lite innan han skriver sina inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Nu fattar jag inte vad ni menar. SKÅNINGEN: Nu vart jag inte det! GUGGO: varför hjälpa andra? vi lever bara 1 gång, då ska man ha kul och ha pengar att ha kul för LUKAS: vi förstörde inte med kollonier, det RULADE, vi skulle behållt det så kunde jag haft en slav Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 varför inte hjälpa andra att ha kul ? nu behöver man inte sänka bort vart ända korvöre man har, men typ 100kr i månaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 ALDRIG I LIVET! visserligen är 100 kr ingenting, men aldrig att jag delar med mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Man får älska sitt land hur mycket som helst på vilket sätt som helst..... Vad språkas det om? Ska ni lägga slantar i brunnen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Xade: nej jag har märkt det, stackars alla de som känner dej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Jo, jag är en av dem <_<, han är snål som ***. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Nu fattar jag inte vad ni menar. SKÅNINGEN: Nu vart jag inte det! GUGGO: varför hjälpa andra? vi lever bara 1 gång, då ska man ha kul och ha pengar att ha kul för LUKAS: vi förstörde inte med kollonier, det RULADE, vi skulle behållt det så kunde jag haft en slav Detta bevisar återigen att Xade är egoistisk... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.