Slasktratt Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 jag skulle valt kommunism. lätt. den kommunism som sovjet uthärjade var, enligt mig, inte kommunism på "riktigt". riktigt kommunism är sådan som fungerar och inte har en alltför maktkåt ledare. men ni ska inte fråga mig hur "riktig" kommunism är, eftersom jag aldrig upplevt det, men jag har läst om det. mycket. jag tycker det är så sant det som står där i alla skriftena, men icke. icke, kan någon utfärda den ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 24 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 den fungerar inte i praktiken, hade den gjort det, så hade ja valt den, men eftersom vi nu vet med facit i hand så fungerar inte ett piss... och ni kan itne påstå något annat heller, alla länder som proat har totalt havirerat... lite synd, skulle kanske fungera med ett mindre land... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Man får väl älska sitt land så mycket man vill ..fast att offra sitt liv för det..då går man för långt tycker jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Det beror på vad man har för stolthet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 (redigerat) Älska sitt land får man göra hur mycket man vill, t.o.m offra sig för sitt land får man. men när man börjar hata utläningar och bränner deras hus, mobbar de osv. då är man rasist. Redigerat 4 Juli 2005 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 Jag säger som MeM sa, Man får älska sitt hemmlan så mycket man vill bara det inte stör allmenheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 Jag säger som MeM sa, Man får älska sitt hemmlan så mycket man vill bara det inte stör allmenheten. Jo, men det beror ju helt på vart andra sätter den gränsen... Det stör ju olika personer olika mycket...(Man själv vet inte vart gränsen går för andra...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 3 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 vet att invandrare inte bryr sig lika mycket om ifall man älskar sitt land, oftas älskar dom sitt hemland och många snackar ofta om att dom ska flytta hem igen... snackar... det är typ bara svenskar som har fördommar mot patrioter, tyvärr, det är fler svenskar som är på mig exempel när jag är nere på stan så går fler svenskar och muckar än vad det är invandrare... lite twisted men så är det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 jag skulle valt kommunism. lätt. den kommunism som sovjet uthärjade var, enligt mig, inte kommunism på "riktigt". riktigt kommunism är sådan som fungerar och inte har en alltför maktkåt ledare. men ni ska inte fråga mig hur "riktig" kommunism är, eftersom jag aldrig upplevt det, men jag har läst om det. mycket. jag tycker det är så sant det som står där i alla skriftena, men icke. icke, kan någon utfärda den ordentligt. Hur kan man säga att man skulle valt kommunism när det aldrig funnits någon som fungerat?Och en sak till: Tycker du att en advokat som läst för sitt yrke i sju år ska ha samma lön som en städare som inte klarade gymnasiet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 BRA sagt lukas, håller med dej i 100% kommunism är det värsta jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 den fungerar inte i praktiken, hade den gjort det, så hade ja valt den, men eftersom vi nu vet med facit i hand så fungerar inte ett piss... och ni kan itne påstå något annat heller, alla länder som proat har totalt havirerat... lite synd, skulle kanske fungera med ett mindre land... Cuba är ett litet land.De har kommunism. Fungerar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.