Hoppa till innehåll

Hur Mycket Får Man Älska Sitt Land?

Apoca

Rekommendera inlägg

• Svar 136
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vänsterpolitik? Ha! Sossarna är ett par j*vla små-moderater.

In med KP, Kommunistiska Partiet (tidigare KPMLr) i riksdagen NU.

Du har inte tänkt på att de har många statliga företag och massa bidrag till alla som känner för att titta på TV istället för att arbeta? Dessutom tillhör de vänsterblocket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

typ sammafattar man allt det ni skrivit så har man kommit så nära min syn på det hela också.

men att nationalsången har tagits som en rasistisk sång tycker jag inte om, inte f*n blir jag arg när Muhammed kommer med sin BMW och spelar hejkonpejkon musik, men därimot så blir dom arga när dom hör folk som sjunger om, eller bara på svenska, och en av dom mest gea grejerna är nog också omvänd rasism, tycka så synd om invandrarna som möjligt, dom är lika bra och dåliga som vilka andra. men alla invandrare är inte så, bara en del av mängden, det är bara dom som fått för sig att sverige är nya turkiet/irak/afganistan/danmark

(antal flyktningar i danmark är mer än 30% av befolkningen  :P )

30% det är inte klokt!!!

Fattar inte varför Sverige släpper in vissa. vissa bara förstör och gör brott, som Fabian bengtssons kidnappare... de är invandrare det har jag hört nånstans att det hördes utlänska röster i bakgrunden... men jag vart inte förvånad...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vill inte tycka illa om invandrare, men dom kommer ju bara hit och gör massa kriminela (kan inte stava) saker. Borde dom inte vara tacksama för att dom får bo här i Sverige!

Håller med, men är de tacksama? En del kanske, men majoriteten speciellt vad gäller yngre invandrare är inte tacksama. De stjäl och vandaliserar.

Tycker att man borde utvisa invandrare om de begår ett enda brott de första 10 åren. Det skulle vara bäst, mer avskräckande än fängelse i några få månader!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kan man visst jag älskar Irak så himmla mycket och hatar USA !

Irak har bara massa tallibaaner som krigar och är emot resten av världen! Älska sverige! (jag är inte rasist!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

läste i DN för något tag sedan om att det var en invandrar pojke, förmodligen inte straffbar som sa att man kan våldta hur många svenska brudar som helst, det enda som händer är att man får snacka med en soc tant sedan är det över... vilket j*vla land vi lever i, nu kan man undra vilka som är smartast? turkarna eller dom som styr sverige... dom har ju sedan länge sedan kommit på exakt hur dom ska göra för att få minimalt med straff, det lär ju stå typ i någon del av ny utgivna koranen "hur man klarar sig i sverige utan att åka fast" och där beskrivs det exakt hur du ska göra...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Svarar med en liten dikt istället, för att argumentera med idioter. Tycker den här är jävligt klockren...

En kom hit för att fly från nöden

En kom hit för att undgå döden

En kom hit, av terror tvungen

En kom hit för att gifta sig med kungen.

Dom är tyskar, iranier, greker, turkar

Mest är dom snälla, andra är skurkar

En del är ärliga, andra skumma

En del är genier, andra är dumma.

Mest är dom fredliga, andra vill slåss

Med andra ord: dom är precis som oss!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Svarar med en liten dikt istället, för att argumentera med idioter. Tycker den här är jävligt klockren...

En kom hit för att fly från nöden

En kom hit för att undgå döden

En kom hit, av terror tvungen

En kom hit för att gifta sig med kungen.

Dom är tyskar, iranier, greker, turkar

Mest är dom snälla, andra är skurkar

En del är ärliga, andra skumma

En del är genier, andra är dumma.

Mest är dom fredliga, andra vill slåss

Med andra ord: dom är precis som oss!

Grym dikt, hittat på den själv? även om den inte stämmer... de är inte som oss!

Mycket värre... dessutom är typ 70% skumma och 70% vill slåss...

Redigerat av Xade
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...