Selene Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Själv kan jag inte för allt i världen säga att jag gillar Sverige sååå himla mycket. Men det är ju klart att andra får det, men i bland verkar det som om en del överdriver lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Vänsterpolitik? Ha! Sossarna är ett par j*vla små-moderater. In med KP, Kommunistiska Partiet (tidigare KPMLr) i riksdagen NU. Du har inte tänkt på att de har många statliga företag och massa bidrag till alla som känner för att titta på TV istället för att arbeta? Dessutom tillhör de vänsterblocket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 typ sammafattar man allt det ni skrivit så har man kommit så nära min syn på det hela också. men att nationalsången har tagits som en rasistisk sång tycker jag inte om, inte f*n blir jag arg när Muhammed kommer med sin BMW och spelar hejkonpejkon musik, men därimot så blir dom arga när dom hör folk som sjunger om, eller bara på svenska, och en av dom mest gea grejerna är nog också omvänd rasism, tycka så synd om invandrarna som möjligt, dom är lika bra och dåliga som vilka andra. men alla invandrare är inte så, bara en del av mängden, det är bara dom som fått för sig att sverige är nya turkiet/irak/afganistan/danmark (antal flyktningar i danmark är mer än 30% av befolkningen :P ) 30% det är inte klokt!!! Fattar inte varför Sverige släpper in vissa. vissa bara förstör och gör brott, som Fabian bengtssons kidnappare... de är invandrare det har jag hört nånstans att det hördes utlänska röster i bakgrunden... men jag vart inte förvånad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 6 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 tycker det är fel att hata någon för deras hudfärg, men om mer än hälften begår brått, som vi förmodligen tror, så blir det att alla drabbas av samma domm, i amerika har dom svarta i sverige har vi turkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 vem bryr sig om huden? det är muslimerna som är galna! de som inte e muslimer e ok! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Vill inte tycka illa om invandrare, men dom kommer ju bara hit och gör massa kriminela (kan inte stava) saker. Borde dom inte vara tacksama för att dom får bo här i Sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Vill inte tycka illa om invandrare, men dom kommer ju bara hit och gör massa kriminela (kan inte stava) saker. Borde dom inte vara tacksama för att dom får bo här i Sverige! Håller med, men är de tacksama? En del kanske, men majoriteten speciellt vad gäller yngre invandrare är inte tacksama. De stjäl och vandaliserar. Tycker att man borde utvisa invandrare om de begår ett enda brott de första 10 åren. Det skulle vara bäst, mer avskräckande än fängelse i några få månader! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 (redigerat) Skit laggdator på skolan, sorry 4 doublepost. Redigerat 7 Februari 2005 av Oden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Det kan man visst jag älskar Irak så himmla mycket och hatar USA ! Irak har bara massa tallibaaner som krigar och är emot resten av världen! Älska sverige! (jag är inte rasist!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 7 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 läste i DN för något tag sedan om att det var en invandrar pojke, förmodligen inte straffbar som sa att man kan våldta hur många svenska brudar som helst, det enda som händer är att man får snacka med en soc tant sedan är det över... vilket j*vla land vi lever i, nu kan man undra vilka som är smartast? turkarna eller dom som styr sverige... dom har ju sedan länge sedan kommit på exakt hur dom ska göra för att få minimalt med straff, det lär ju stå typ i någon del av ny utgivna koranen "hur man klarar sig i sverige utan att åka fast" och där beskrivs det exakt hur du ska göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Svarar med en liten dikt istället, för att argumentera med idioter. Tycker den här är jävligt klockren... En kom hit för att fly från nöden En kom hit för att undgå döden En kom hit, av terror tvungen En kom hit för att gifta sig med kungen. Dom är tyskar, iranier, greker, turkar Mest är dom snälla, andra är skurkar En del är ärliga, andra skumma En del är genier, andra är dumma. Mest är dom fredliga, andra vill slåss Med andra ord: dom är precis som oss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 (redigerat) Svarar med en liten dikt istället, för att argumentera med idioter. Tycker den här är jävligt klockren... En kom hit för att fly från nöden En kom hit för att undgå döden En kom hit, av terror tvungen En kom hit för att gifta sig med kungen. Dom är tyskar, iranier, greker, turkar Mest är dom snälla, andra är skurkar En del är ärliga, andra skumma En del är genier, andra är dumma. Mest är dom fredliga, andra vill slåss Med andra ord: dom är precis som oss! Grym dikt, hittat på den själv? även om den inte stämmer... de är inte som oss! Mycket värre... dessutom är typ 70% skumma och 70% vill slåss... Redigerat 8 Februari 2005 av Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.