The Moose Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Ja men du kan tänka på hur du uttrcker dig GOLDEN_MAN.Vi får se ifall vi får se något beslut så småning om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Ju mer konsoler ju mer spel att välja mellan! Och GBA och xbox har ju nästan mest olika spel så det e ju ganska smart o ha båda...! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 hur i h*lvete va smart :) KexBox suger ju baara tung du många typ ha med dig en panzarvagn för att få med det hem :lol: går sönder lätt gör det också ett Gameboy håller säkert bättre skit i KexBoxet och bli en KexBox hatare EHAEHAEAHEAHAHEAEAH Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Behåll GBA och skippa X-box Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 XBOX bajsar på Nintendos fis! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 jag är avundsjuk på X-box jag beundrar dess skönhet jag fick välja på en X-box och ett Gameboy jag valde Gamebo. Hur kan jag få pengarna tillbaks??? mmm, exakt, jag hade valt en x-box! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doggywrap Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 För att vara ärlig skulle jag faktiskt behålla ditt GB(A?) och önska mig ett x-box. Det är inget fel med flera konsoller. Själv har jag GBA,NGC,Xbox,Ps2,N64,DC,SNES,NES,PC, nåt gammalt sega spel,GBP och ett GBC.... och ett antal trasiga konsoller till....:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 lol.....jag ska åka utomlands under hela sommarlovet så jag köpte gameboy advance sp får att inte ha långtråkigt.. just nu har jag spelen: halo halo 2 need for speed underground burnout 3 fable dead or alive ultimate jag har inte konsolen än men jag köpte alla spel och extra handkontroller inann jag köper konsolen jag köper alla spelen och tillbehören först och sedan konsolen hehehe gör det du också ifal du ska köpa xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Som någon sa, behåll dina konsoller och önska dig en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dajje Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Hur kunde du välja gameboy om det är ett game boy collor du kan du ja glömma och sälja det du får väll bara 2 spänn för det nu men det här ämnet vaR ÖNÖDIGT .beundrar dess skönhet hhhehe kul kille Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dajje Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 hur i h*lvete va smart :) KexBox suger ju baara tung du många typ ha med dig en panzarvagn för att få med det hem :lol: går sönder lätt gör det också ett Gameboy håller säkert bättre skit i KexBoxet och bli en KexBox hatare EHAEHAEAHEAHAHEAEAH Ja mmen va spelar du då nintendo eller nåt sånt skit där det bara finns cp mario xbox äger utt alla konsoler :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Här i Xboxforumet, snackar vi inte skit om Nintedos konsoller, vi är snälla flickor.. ;). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg