ZamCo Skrivet 25 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Är det gratis på dom här sidorna????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZamCo Skrivet 25 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 (redigerat) #Tekken Din sida är bäst!!!! Jag har gjort hemsidor på freewebs.com men den suger!!!!! Redigerat 25 Januari 2005 av ZamCo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 (redigerat) #Tekken Din sida är bäst!!!! Jag har gjort hemsidor på freewebs.com men den suger!!!!! #Tekkens kostar PS. Jag gör mina i det bästa programmet (tycker jag iallafal): "Micosoft Office 2003". Redigerat 25 Januari 2005 av Mario Bros. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZamCo Skrivet 25 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Inte om man tar Free i en vecka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Får man bara ha den i en vecka ? =/ Haha, jo, freewebs. Shlurp. Där har man gjort nån grejs, men det är så dräggligt fult där. Ska nog testa #Tekkens freeservers. Kan inte HTML dock, eller jo, lite grann. Gör som jag gjorde på C++, lånar en bok på bibloteket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZamCo Skrivet 26 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Får man bara ha den i en vecka ? =/ Haha, jo, freewebs. Shlurp. Där har man gjort nån grejs, men det är så dräggligt fult där. Ska nog testa #Tekkens freeservers. Kan inte HTML dock, eller jo, lite grann. Gör som jag gjorde på C++, lånar en bok på bibloteket. HTML har jag kunnat sedan jag testade det för första gången! Man behöver inte hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZamCo Skrivet 26 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 (redigerat) Tack till alla som har skckat in men jag behöver ingen mer hjälp nu! Mycket tack till dom som skickade en bra sida! Mario Bros. #Tekken henke37 Ratiasu DanniQ Redigerat 26 Januari 2005 av ZamCo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.