Slasktratt Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Postal 2 är ett bra spel. Man får chansen att uttrycka sin ilska med en spade över civila invånare. Genialiskt. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 (redigerat) förut så fick jag spela typ vad ajg ville jag spela doom,queake och sånt när jag var liten kanske 8 år och så vär jag var 11 köpte jag gta vice city och då såg dom vad man gjorde då fick jag ej spela de nu får ajg inte spela nått jag får inte ens spela spel med 1 blod fläck inte äns toney hawks undergorund och sånt för när man ramlar kommer de blod :( Redigerat 21 Mars 2005 av holalola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Föräldrarna hindrar sina barn från att spela våldsamma spel, samt titta på skräckfilm, men uppmanar dem att titta på nyheterna på TV. Nyheterna är ju ungefär lika våldsamt som GTA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 joo när du pratar om tv jag får se skräck filmer och sånt :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Postal 2 är ett bra spel. Man får chansen att uttrycka sin ilska med en spade över civila invånare. Genialiskt. :gitarr: Du är ju totalt dum i huvudet..fattar du vad det spelet fått ungar att göra eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Säg bara att alla andra har det och då vill du också ha det.Det brukar lyckas för mig i alla fall.Jag har spelat GTA en gång och int hände de nått med mig.Eller så frågar du varför du inte får köpa det.då får du se vad dom svarar.Dom har nog aldrig spelat det heller ;) Men annars borde det vara att dina föräldrar är rädda om dig och det ska du vara glad för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 jag har det det e faktist inte så roligt man bara gör en masa knark och mördar upp drag det suger det e bara roligt att ta själv mord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 jag har det det e faktist inte så roligt man bara gör en masa knark och mördar upp drag det suger det e bara roligt att ta själv mord Det kanske inte är roligt om man inte vet vad man ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 (redigerat) jag har varvatt det 2gg Redigerat 26 Mars 2005 av killer koops Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wrestling_guy Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Igentligen är det ingen spel för dom under 10 år men sen börjar man bli van vid sånt blod och så men vänta tills du blir 16typ kanske långt men det kommer nya och bättre spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Försök förklara snällt att alla andra har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Igentligen är det ingen spel för dom under 10 år men sen börjar man bli van vid sånt blod och så men vänta tills du blir 16typ kanske långt men det kommer nya och bättre spel vem spelar då, våldsspelen är roligast när man är runt 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.