Hoppa till innehåll

Jag Får Inte Ha Gta San Andreas För Mina Föräldrar

SuperXS

Rekommendera inlägg

• Svar 58
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

förut så fick jag spela typ vad ajg ville jag spela doom,queake och sånt när jag var liten kanske 8 år och så vär jag var 11 köpte jag gta vice city och då såg dom vad man gjorde då fick jag ej spela de nu får ajg inte spela nått jag får inte ens spela spel med 1 blod fläck inte äns toney hawks undergorund och sånt för när man ramlar kommer de blod :(

Redigerat av holalola
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Postal 2 är ett bra spel. Man får chansen att uttrycka sin ilska med en spade över civila invånare. Genialiskt. :gitarr:

Du är ju totalt dum i huvudet..fattar du vad det spelet fått ungar att göra eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Säg bara att alla andra har det och då vill du också ha det.Det brukar lyckas för mig i alla fall.Jag har spelat GTA en gång och int hände de nått med mig.Eller så frågar du varför du inte får köpa det.då får du se vad dom svarar.Dom har nog aldrig spelat det heller ;) Men annars borde det vara att dina föräldrar är rädda om dig och det ska du vara glad för.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Igentligen är det ingen spel för dom under 10 år men sen börjar man bli van vid sånt blod och så men vänta tills du blir 16typ kanske långt men det kommer nya och bättre spel

vem spelar då, våldsspelen är roligast när man är runt 10

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...