Xade Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 hahah den var bra... jelly vad menar du egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Hehe, har du inte hämtat den än, älskling? ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 eeeh pedofil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Humor? Och vaddå pedofil? Jag är inte vuxen om det är det du tror, men nu släpper vi det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 4 år äldre och du uppmuntrar homosexuellt till han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Jaha det här skulle handla om män som blev skjutna av 80 skott.? Knappast der handlar ju om bråk och pedofil snack <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Hehe, har du inte hämtat den än, älskling? ;P vad i ******* snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 4 år äldre och du uppmuntrar homosexuellt till han Om han hade varit en hon, hade det varit lika farligt? Här har vi en tydlig kommentar på hur man ser på homo/hetrosexueallitet. Och okej, jag har varit lite OT i den här tråden men det har bara varit för att skojja med dej Xade. Du behöver inte på något sätt känna dej stött, jag skämtar bara lite. Vafan? ;) Var är all humor? Men nu släpper vi det här, ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 4 år äldre och du uppmuntrar homosexuellt till han Hur ska man kunna snacka när vi lever i ett skitland. Utlänningar, homosexuella, kommunister går fritt på gatorna, politikerna är värdelösa. Denna sverige propaganda, men att alla är lika mycket värda, alla ska få bo här. Svergie börjar sakta förstöras Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Förstöras ? Vetifan. "Nä, vi har så mycket homosexuella så vi lägger ner detta landet" är det så du menar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Asså, Xade. På vilket sätt förstör homos Sverige? Jag kan acceptera om du inte gillar kommunister, men homosexuealliteten är en sexuell läggning, inte någon politisk åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Asså, Xade. På vilket sätt förstör homos Sverige? Jag kan acceptera om du inte gillar kommunister, men homosexuealliteten är en sexuell läggning, inte någon politisk åsikt. Detta hanldar väll inte om En man som blev skjuten av peppar skott Sur :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.