Mario_Mario_Mario Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Hur fort och mycket måste man skjuta innan han dör ???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Hur fort och mycket måste man skjuta innan han dör ???? :evil: JA du bara du vet hur man undviker hans attacker så är han ganska enkel HEHE. när han andas in dig så åk åt sidan åk åt höger och tryck på r samtigt hela tiden så missar han dig. sen är det bara att skjuta på hans händer eller förska göra en blandning av dom när han skjuter såna där kamakazie skepp. Be gärna en kompis som är bra på trycka på a knappen fort om hjälp. :evil: :medieval: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Menar du Lylatwars? Isåfall är det här fel forum. Efter du har skjutit på händerna så ska du skjuta på ögonen. Och när han andas in luft så kan man också skjuta en Bomb så får man även lite tid till att skjuta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mario_Mario_Mario Skrivet 26 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 neeeeeeee jag menar han i Starfox adventures Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Jo precis alltså du ska skjuta ögonen sen händerna och rolla åt sidan när han suger in dig. När du klarat det en gång gör du det igen, med skillnaden att nu går det inte att fly när han suger in dig. Då kommer istället falco lombardi och räddar dig, sen släpper han bomb ammo som du ska skjuta i munnen på andross när han andas in. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 jag tog honom på 3 försöket..... men du måste trycka som en apa med en fingersjukdom HEHE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 ungefär lika snabbt som när du skulle skjuta ner missilerna i dragon rock....pröva att trycka med pekfingret Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 jag tog honom på 3 försöket..... men du måste trycka som en apa med en fingersjukdom HEHE nice. Du måste vara duktig...Fast jag klarade han faktiskt på första! (HEHE) PS. Jag var bara tvungen, drog igenom spelet förra veckan. Helt okej faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lokfarfargillarx-bok Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Du måste vara bra med kontrollen och sikta bra ///Aladdine/// Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Vilket är precis vad vi har sagt så nu begraver vi tråden innan folk börjar spamma! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg