Gäst linnet Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Förut skrev jag bara in "boolProp testingcheatsEnabled true" i kodrutan så kunde jag styra deras humör. Nu funkar det inte! Vad gör jag för fel??? Jag skriver exakt som förut... går det bara en gång eller måste man skriva in något annat fusk först???????? Hjälp!!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Du kanske skriver fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst linnet Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Du kanske skriver fel? Nix. skrev precis som vanligt..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 man kan inte styra deras humör väl?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Du kasnke trycker på fel knapp när du har skrivit i koden i rutan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Kolla på cheatplanet.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst linnet Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Du kasnke trycker på fel knapp när du har skrivit i koden i rutan? nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst linnet Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 man kan inte styra deras humör väl?? Jo. med den koden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Du kasnke trycker på fel knapp när du har skrivit i koden i rutan? Vad trycker du på då? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bounce Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Du sk trycka på shift+N efter att du skrivit "boolProp testingcheatsEnabled true" :cool: Då går det att styra humöret!! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Vilken The sims? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg