dragon-fire Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Vad tycker och tänker ni om the sims spelen??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Har redan funnits sånna här trådar.. Men the sims spelen är helt okej. The Sims 2 :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon-fire Skrivet 29 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Vad tycker och tänker ni om the sims spelen??? Jahaa ok jag visste inte det men jag tycker iallafall att the sims spelen är ok men jag har inte spelat the sims2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 det e lite för modernt när man ska köpa grejer... så d är svårt o hitta d man letar efter... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Både ettan och tvåan är jätte bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Love_kai Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 ettan suger (om man inte har dem andra spelen. för den första är typ dö trist!!!) :angry: 2 äger!!!! (har ingen komentar om den!!!) :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lixa Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Jag tycker att The Sims 2 är det bästa spel som gjorts. Det är mycket roligare att spela 2:an för det är mera verkligt. Än dom andra sims. Tycker inte ni det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Bala! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 jag tänker på att Sova äta Se på TV sova osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 The Sims 2 är bra, men det blir ytterst långtråkigt i längden. Därför föredrar jag The Sims och alla dess expansioner just nu. Fråga mig inte varför, det är bara bättre. Det har fler mysko saker, ingen irriterande kameravinkel, behöver jag göra listan längre? Det är iof inte särkilt realistisk, men, so what? Det är inte särskilt kul när simmarna, som i The Sims2, är litet realistiska, men inte tillräckligt realistiska för att man ska se det. Hellre väldigt orealistiskt än nästan realistiskt. "That's my two cents" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 the sims suger tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 (redigerat) the sims suger tycker jag Väldigt onödigt inlägg isåfall. Skriv inte här om du tycker att det är dåligt. Redigerat 25 Februari 2005 av Quisties Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg