Hoppa till innehåll

Counter-strike Amx

Netsire

Rekommendera inlägg

Tja! jag har nu lagt alla mappar rätt till en Wc3 mod som sagt alla mapper ligger rätt och på cstrike ligger addons liblist.gam och sounds alt är klart sen när jag ska starta min server på NEW GAME inte dedicated server. det går inte den laddar upp lite sen stängs den av sen till skriv bordet igen jag undrar vad f*n är fel då märkte jag att när jag tog bort libliste.gam eller flytta in den till en annan map så då gick dett att starta en server men det blev inte wc3 altså det är nåt med liblisten.gam att göra vad ska jag göra`?

Liblisten.gam och sounds och addons ligger på

C:\Valve\Steam\steamapps/AmaniNe/Counter-strike/cstrike

Vet ni vad det är för fel nåt är det vell med liblisten.gam filen eller?

Kan ni hjälpa mig?

(Fattar inte vad som är fel) :visslar:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså amxmod är inte gjort för listen server utan för dedicated server... fasst det finns en del perssoner som har gjort om amxmod till listen så du får ladda ner en sådan verision i sånt fall. + har du metamod?? har du ändrat så att .ini filen i metamod heter plugins och inte sample_plugins

ett fel som jag hade förut var att ifall du har windows s¨mpste du ändra / i Plugins i metamod filen till \

Redigerat av jerkan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
Gäst Kaktus-Killen

Tja! jag har nu lagt alla mappar rätt till en Wc3 mod som sagt alla mapper ligger rätt och på cstrike ligger addons liblist.gam och sounds alt är klart sen när jag ska starta min server på NEW GAME inte dedicated server. det går inte den laddar upp lite sen stängs den av sen till skriv bordet igen jag undrar vad f*n är fel då märkte jag att när jag tog bort libliste.gam eller flytta in den till en annan map så då gick dett att starta en server men det blev inte wc3 altså det är nåt med liblisten.gam att göra vad ska jag göra`?

Liblisten.gam och sounds och addons ligger på

C:\Valve\Steam\steamapps/AmaniNe/Counter-strike/cstrike

Vet ni vad det är för fel nåt är det vell med liblisten.gam filen eller?

Kan ni hjälpa mig?

(Fattar inte vad som är fel)  :visslar:

Du.. kan du vara så snäll o använda "."-er? jag blir yr :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...