Gäst Helgon Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Tror att det får bli en liten anmälning på habbo om jag får veta att du använt detta! Böter?Nej, artmoney är inte olagligt. Men om du använder det på habbohotel, då är det olagligt eftersom du bryter emot 'principen'. Man får inte använda sig av script/editeringsprogram på habbo, vilket iförsig är lite.. tråkigt.. Om ni vill testa att scripta kan ni ju ta en tur till co.uk, där är det tillåtet att scripta clientside vad jag vet. Och nej, man får inte böter. Man portas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Sry för offtopic programmet är inte olagligt, fast jag har hört man kan använda de till många flash spel, då är de inte olagligt heller fast på habbo så kostar de ju riktiga pengar att skaffa habbo mynt så då om man skaffar dem via artmoney så är de olagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Sry för offtopic programmet är inte olagligt, fast jag har hört man kan använda de till många flash spel, då är de inte olagligt heller fast på habbo så kostar de ju riktiga pengar att skaffa habbo mynt så då om man skaffar dem via artmoney så är de olagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 (redigerat) Det går inte att få möbler eller pengar eller annat skit på HabboHotel genom att ''hacka''. HabboHotel patchade upp sin server för ett tag sen, så det har varit 100% omöjligt att få pengar eller möbler. För typ 1 år sen var det möjligt, men det kräver en bit erfarenhet och mycket tålamod för att få sådant att funka, så jag tror inte du skulle ha en sån stor chans även om det nu gick -.- Sidor som heter typ ''OMG PlX money I GIV U DwNLD tHiS HacK nOW'' är 99% ''scam'' som det kallas. Bluff, fejk. Och filerna som du laddar ner där innehåller oftast en trojan eller keylogger som stjäl ditt acc. Samma sak med RuneScape, Tibia och alla andra fjortis internet spel. Det finns ju små hjälp program till RS och Tibia, men inga riktiga hacks finns inte att ladda ner, det är klart. Och om nu någon riktigt über mega bra hacker skulle kunna fixa så att du fick pengar och möbler i Habbo, och mega stats i RS så skulle han inte ge ut det fritt på internet. Han skulle nog inte vilja att massa fjortisar skulle använda det 24/7. Notera, det är omöjligt att få fram möbler, pengar och diverse andra saker genom att hacka eller scripta. Du KAN få fram möbler och ''habbomynt'' via ArtMoney men dom är bara offlinte tillgängliga, inte online. dvs att bara du kan se möblerna du hackar men du kan inte sitta på dom eller använda dom, samma med mynten. Du kan inte köpa eller använda dom på något sett. Sedan finns det småbuggar du kan få fram te.x. dansa med en drink, gå på vatten mm. Redigerat 23 Maj 2006 av MagiskaBarnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Sry för offtopic programmet är inte olagligt, fast jag har hört man kan använda de till många flash spel, då är de inte olagligt heller fast på habbo så kostar de ju riktiga pengar att skaffa habbo mynt så då om man skaffar dem via artmoney så är de olagligt Flashspel?Snarare alla sortes spel, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 det är inte olaglit det bäror på hur man använder det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Varför ska det finnas så mycket habbo och artmoneytrådar? Alla svaren har redan tagits upp minst femtio gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 offtopic: Det går inte att få möbler eller pengar eller annat skit på HabboHotel genom att ''hacka''. HabboHotel patchade upp sin server för ett tag sen, så det har varit 100% omöjligt att få pengar eller möbler. För typ 1 år sen var det möjligt, men det kräver en bit erfarenhet och mycket tålamod för att få sådant att funka, så jag tror inte du skulle ha en sån stor chans även om det nu gick -.- Sidor som heter typ ''OMG PlX money I GIV U DwNLD tHiS HacK nOW'' är 99% ''scam'' som det kallas. Bluff, fejk. Och filerna som du laddar ner där innehåller oftast en trojan eller keylogger som stjäl ditt acc. Samma sak med RuneScape, Tibia och alla andra fjortis internet spel. Det finns ju små hjälp program till RS och Tibia, men inga riktiga hacks finns inte att ladda ner, det är klart. Och om nu någon riktigt über mega bra hacker skulle kunna fixa så att du fick pengar och möbler i Habbo, och mega stats i RS så skulle han inte ge ut det fritt på internet. Han skulle nog inte vilja att massa fjortisar skulle använda det 24/7. Notera, det är omöjligt att få fram möbler, pengar och diverse andra saker genom att hacka eller scripta. Du KAN få fram möbler och ''habbomynt'' via ArtMoney men dom är bara offlinte tillgängliga, inte online. dvs att bara du kan se möblerna du hackar men du kan inte sitta på dom eller använda dom, samma med mynten. Du kan inte köpa eller använda dom på något sett. Sedan finns det småbuggar du kan få fram te.x. dansa med en drink, gå på vatten mm. 1. det finns sätt att fixa skit mycket gratis mynt på habbo men jag berättar inte det för er jag kan ge er beviset typ nästa år då ni kanske har mognat lite... 2.det går att HACKA habbohotels server o ändra mynt osv. 3.du kan slå ner någon och ta hans/hennes telefon och skicka in sms så du får mynt,gratis! 4det finns hacks till tibia så du kan gå in i väggar så andra kan inte attackera dig ( men du kan inte attackera andra heller) man gör det med antingen hex- eller memory editing eller med packets jag kommer inte ihåg exact men man blir DCad efter några sekunder( jag tror det gick med båda packets och ngt mer lr så var man tvungen att göra ngt med båda på ngt sätt). Ontopic: adda mig på MSN så kanske jag hjälper dig om jag har tid... [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.