Mezox Skrivet 29 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 onödigt Varför? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 tja... man förlorar ju 10 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Det håller jag med om men jag trodde du menade att tråden var onödig. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 nejdå :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Du e för ung för att fatta sånt! <_< Jag tycker att de e ganska bra men man kan lätt komma i minus.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Men asså, om man inte vill ta ut från banken (Då pajas räntan och det kostar 2% av det man tar ut) så kan man använda kredit kortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 en fråga kostar kreditkortet pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Ja, om man läser så står det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Nej det kostar inte penger men fuska mynt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 (redigerat) Jag har skaffat kreditkort. :P Men vad är "extraränta"? Redigerat 29 Januari 2005 av Mario Bros. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Jag råkade köpa det billigaste, jag tryckte på det för att se lite fakta men då köpte jag det istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 (redigerat) Kreditkorten e as bra! EDIT:Kan man ta bort det? Redigerat 2 Februari 2005 av 35 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.