Xade Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Hellre tjock än smal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 håller med xade jag får dampryck när dom visar massa skönhets opererade skit smala tjejer på tvn eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 persoligen tycker jag nog tvärtom, eller tvärt om, någonstans imitten är bra, verken smal eller tjock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 ja det är klart, men om man fick välja mellan skitsmal, eller tjock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 En i min klass Har mild Anorexia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 min stora syrra har svår aneroxia de vill säga att den är livshotande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Det berors väl på hur smal. Om man räknar ut sin BMI, och svaret blir under 19. Då är man underviktig. Men det betyder inte att man har anorexia, själv har jag 18.6 i BMI och ändå äter jag som en dåre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Hur räknar man ut sin BMI då ? Jag känner ingen som har anorexia eller det där andra skräpet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 http://www.iform.se/Crosslink.jsp?d=977&a=4326 Här kan man räkna ut sin BMI gott folk. Mitt BMI ligger på 15.4... Om jag väger så mycket som jag tror jag väger... 100% säker på att det inte kan vara mer iaf. Kanske mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 jag har 16,4 bmi men jag är inte så stor heller men ja det handlar om hjärnan sjukdomarna så även om man är smal behöver man inte ha aneroxia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Jag har BMI 21,7. Min "kompis" hade anorexi på 1:an och 2:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
milla1077 Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Jag har BMI 21,7. Min "kompis" hade anorexi på 1:an och 2:an. Anorexi skapas pga pressen alla sätter på en. Dom super smala snygga modelerna i tidningarna, man får inte väga det man måste väga så. Tycker tidningarna är lite "koko", dom brukar skriva: Var dig själv, bryr dig inte vad andra tycker. Din kroppsform är helt OKEY!! Och så om man bläddrar en sida är värdens smalaste tjej där <_< .....När jag kom upp i högstadiet blev det anorlunda för mig och mina kompisar. I mellanstadiet skulle man bara vara sig själv. I högstadiet ska man vara super smal, äte ett äpple till maten(eller inget alls), gå runt i höga klack skor, ha super mini kjolar, tonviss med smink och en hel j*vla skit till(ursäkta ordspråket).......Faktiskt så är det också killarna som är ett litet problem i det hela. Min kompis var i hop med, vad kan man säga...en av skolans snyggaste killar!(??)........ Dom var i hopp i ett halv år typ...Efter han hade gjort slut så började det gå rykten om att han hade gjort slut pga att han tyckte hon var FÖR tjock.....Hon blev jätte ledsen över det, inte blev det bättre att han blev i hopp med skolans smalaste tjej.....Hon fick meddel svår anorexi men tack vara hennes föreldrar och jätte bra doktor är hon "vanlig" i dag. Är jätte rädd att hon ska falla tillbaka till det "onda" spåret igen :( ..... Själv har jag haft lätt anorexi, men det gör över tack vare att min mamma sa åt mig att strunta i alla och bara vara dig själv. Någon gång i månaden kan det komma en släng av anorexian....O det är inte kul..... :huh: Hare Bra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.