miniman Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 hur gör jag min hemsida känd så fler går in på den men det e en freewebs hemsida men jag vill veta endå svara snälla :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Andvänd mun till mun metoden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 (redigerat) Enkelt http://www.bannerbyte.se/ eller gör reklam här men då får du lungt en varning gör reklam på andra sidor... Som *reklam* Redigerat 31 Januari 2005 av Dannie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 hur gör jag min hemsida känd så fler går in på den men det e en freewebs hemsida men jag vill veta endå svara snälla :D Med reservation till missuppfattningar ? ;D Ja, berätta för dina kompisar. Gör allmän reklam, men inte här på forumet.. Bara i din press. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 hur gör jag min hemsida känd så fler går in på den men det e en freewebs hemsida men jag vill veta endå svara snälla :D du kan ju börja med att ha bra innehåll på din sida, skaffa snyggt design (då menar jag att du kodar själv och slänger bort freewebs, sedan kan du ju alltid bannerbyta med min site (du hittar den på min profil) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst s_wiking Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 När man gör en hemsida finns det något som heter Meta<>"tags" Allt man skriver innanför meta tagsen kommer att bli sökbart om du publicerar din hemsida på internet. Lycka till. :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst s_wiking Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 När man gör en hemsida finns det något som heter Meta<>"tags" Allt man skriver innanför meta tagsen kommer att bli sökbart om du publicerar din hemsida på internet. Lycka till. :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Du har inte fel men ingen poplär sökmotor litar på dem längre, man bör dock ha dem med ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 dumpa freewebs skiten. skön bakrund, inte typ hel svart eller hel gul. anmäl den till google! Gör HTML/XHTML koderna själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 det finns ju oxå dreamweaver... där kan du göra allt utan att lägga märke till nån html kod... ska du göra d på freewerbs så kan du ju avancerad hemsida och ta bort all reklam om freewebs där och lära dejj html koder.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 och annonsera i andra sidor t.ex här att admin sätter upp banner fast det kostar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 18 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 (redigerat) men kan ni säga en kod hur man få upp en film alltså där det studsar runt en text med namnet på clanen Redigerat 18 Februari 2005 av miman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.