Salzalada Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 FireFox är lite sådär... Funkar inte så bra på Fuska.se, men jättebra på andra sidor... På Fuska.se när man ska gå in på forumet får man vänta i några minuter innan man är inne... Ganska drygt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Salzalada: För mig kommer den på sekunden, låter som något strular för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Sidan var jju skit seg innan dom har gjort bra förbättringar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 nej IE är snabbare än FF .,. Microsoft äger Mozilla.. så är det för mig Punkt slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Mozilla är snabbare. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Jag har 10 mbit/s och sidan är seg hela tiden typ när jag postar tar det en himmla långtid och efter står det Error Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 När jag har blivit mästare på massa online spel förut så har resultatet försvunnit och ibland hänger sig spelen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.