Gäst Tutankoopa Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Man ska kunna prata med korna som är i olika hål.I ett hål som ligger vid Death Mountein hittade jag en ko i och den skulle jag vilja prata med -+- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 bara mjökl!? Jag trodde man skulle få Hearts containers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 hehe. aa du får bara Lon Lon Milk :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Vad ska man ha sketen mjölk till ??? Dricka eller ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ipswicher Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 drick så få du ´liv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 drick så få du ´liv Hur mycket liv? jag tänker om det någon ide att slösa en tom Flaska på Ko mjölk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 drick så få du ´liv Den kan användas två gånger (mjälken).Den toma flaskan kan återanvändas hur många gånger som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deoxys 2 Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Du får 4 hjärtan och du kan använda mjölken 2 gånger=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Du får 4 hjärtan och du kan använda mjölken 2 gånger=) Man får väl mer än 4? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deoxys 2 Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Nä man får 4 hjärtan tillsammmans blir det 8 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Nä man får 4 hjärtan tillsammmans blir det 8 Oki, det ver länge sedan jag spelade. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Aha... Då vet jag vad man ska göra när man träffar en ko... =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg