Katt Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 (redigerat) Vad är det för saker i din lib? Jag håller på med den än så länge, men här är några saker jag hade tänkt som skulle vara med: Valuta (om du behöver några extra räknare) Gå till objekt Gå till mus Loop (eller warp, vilket du vill) Redigerat 8 Februari 2005 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 7 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 hmm låter intresant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPGman Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 här är mitt demo! The legend of zelda, saving hyrule Det fukar ju knappt.... När man går in i rummet direkt till höger så kan man inte komma ut igen ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPGman Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 (redigerat) srry dubbel Redigerat 7 Februari 2005 av RPGman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPGman Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 här är mitt demo! The legend of zelda, saving hyrule De funkar ju knappt ju... när man går in i rummet direkt till höger så kan man ju inte komma ut igen :blink: å va håller Link på med när man trycker på shift, de ser ut dom han rullar men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 här är mitt demo! The legend of zelda, saving hyrule Haha! är det fortfarande kvar!jaja ska ta bort det i nästa spel, men det nya spelet kommer se rätt med annurlunda ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Jag tar bort valutan, för den fungerar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kamikazeb Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 när jag går in på hemsidan står det bara " The site is down" typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 jag håller på med ett nytt projekt i RPG Maker 2003. Namn: Dragon Slayer Inspiration: Final Fantasy och Sagan Om Ringen Uppdrag: Det hör man på namnet om ni vill vara en "del" av det PM:A mig eller adda mig på msn [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 12 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Det går tyvär inte att ladda ner mitt spel längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 jag ska lägga upp mitt Resident Evil: Hazard som jag håller på med i RPG Maker 2003.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Har ni nåt förslag vad jag kan ha i min lib? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.