Hoppa till innehåll

Gamemaker


Paradox
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 125
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

LoL, hahaha...

Prata kan du bra, men det kan man inte säga om din stavning:

 

 

 

 

För det första:

Det stavas: mynt inte munt, lägga inte läga, upp inte up.

 

Ang din sig:

Det stavas föresten inte för esten, hemma inte hema, hittills inte hitills, skicka inte skika, adresssen inte adresen.

 

 

 

---------> så går det om man anklagar mega99 för att försöka tjäna fuskamynt genom att skriva inlägg...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

LoL, igen...

Det stavas as jävel din ((Nu vill inte jag också svära och få en varning))...

 

Men om inte jag har fel så borde du sluta babbla och börja prata gamemaker, det är ju trots allt titeln på detta ämne...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det ee ganska roligt att göra spel jag håller på att göra ett spel (Har hållt på i ½år så men det ee snart klart). Det ee ganska väll detalierad för att vara RPG maker. Det heter :::Flash Triger Revolution 0.1::: ee lite stor att lägga ut här den tar 232mb. Lite info om spelet det ee nästan lika dant stuk som Time Triger Final Fantasy 3,7 och som Zelda Link to the Past. Det ee 76vapen 23 charakterer var och en med sin story i spelet mm så om ni vill ha spelet så får ni adda mig för jag har inte lagt ut spelet på Hemsidan en så jag har [email protected]

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men jag hoppas någon kommer med ett spel snart. I Fuska Mynt Forumet har jag startat en tävling där jag vill ha ett Zelda Rpg spel. Gjort i Gamemaker eller Rpg maker. Pris har jag inte bestämt än.

 

Om ni vill delta så tryck HÄR

Redigerat av Eric H
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...