Gäst Pcplayer Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 är det inte svårt att göra spel för hur gör man så det blir den spel iden ochså vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Hur får jag programmet game maker? :lol: www.gamemaker.nl Jag är snart färdig med min lib. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 6 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Hur får jag programmet game maker? :lol: Vad är det för saker i din lib? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 om ni har spel som ni gjort så lägg upp dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 (redigerat) kan jag få länken till det det finns så många :blink: Redigerat 6 Februari 2005 av willeo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Världens sugiga spel finns här! :visslar: funderar på att göra en version 2. Mer fulingar! Mer Vapen!! Och mer SUGIG!!! YAY!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 6 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 -=jedi knight=-: hehe komist spel :P finns de något mål än?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 6 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 (redigerat) [ÄNDRAT] sorry, för dubbelpost Redigerat 6 Februari 2005 av H4xx0R Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Det finns inget mål. Jag = Noob på Game Maker lol hållt på i ett år nu :P jag kan inte göra sånna med fler banor och sånt. kan inte hur man gör fiende liv heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 här är mitt demo! The legend of zelda, saving hyrule Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 6 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Wacko: den går inte att köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 (redigerat) Vad håller Link på med när man trycker på Shift? Kolla vad jag hittade!! någon har gjort ett Msn liknande program i Game Maker! http://copaonline.com/?page=download Jag heter Harpig Redigerat 6 Februari 2005 av -=jedi knight=- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.