Eric_H Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Men nu tycker jag att ämnet spårar ur. Prata inte massa strunt utan lägg upp spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Du kan inte tvinga oss att lägga upp spel... Som du ser så består 98.9 % av inläggen här av kommentarer eller frågor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 ett typiskt exempel på hur folk försöker tjäna fuska munt eller gå upp i rank själv kommer jag snart att läga up några nya spel på min hemsida http://www.cagames.cjb.net/ där finns några filmer också bara fråga mig så lägger jag upp era spel eller flash filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 LoL, hahaha... Prata kan du bra, men det kan man inte säga om din stavning: För det första: Det stavas: mynt inte munt, lägga inte läga, upp inte up. Ang din sig: Det stavas föresten inte för esten, hemma inte hema, hittills inte hitills, skicka inte skika, adresssen inte adresen. ---------> så går det om man anklagar mega99 för att försöka tjäna fuskamynt genom att skriva inlägg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 (redigerat) spelar det någon roll hur man stavar så länge folk kan se vad det står jag skrev det snabt precis som deta *s jä*e* Redigerat 4 November 2005 av lalle_calle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 LoL, igen... Det stavas as jävel din ((Nu vill inte jag också svära och få en varning))... Men om inte jag har fel så borde du sluta babbla och börja prata gamemaker, det är ju trots allt titeln på detta ämne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Det ee ganska roligt att göra spel jag håller på att göra ett spel (Har hållt på i ½år så men det ee snart klart). Det ee ganska väll detalierad för att vara RPG maker. Det heter :::Flash Triger Revolution 0.1::: ee lite stor att lägga ut här den tar 232mb. Lite info om spelet det ee nästan lika dant stuk som Time Triger Final Fantasy 3,7 och som Zelda Link to the Past. Det ee 76vapen 23 charakterer var och en med sin story i spelet mm så om ni vill ha spelet så får ni adda mig för jag har inte lagt ut spelet på Hemsidan en så jag har [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Har hört att rpg maker har tänkt att slägga en Online databas... Så man ska kunna ha spelet online... Alltså i en webbrowser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 (redigerat) Men jag hoppas någon kommer med ett spel snart. I Fuska Mynt Forumet har jag startat en tävling där jag vill ha ett Zelda Rpg spel. Gjort i Gamemaker eller Rpg maker. Pris har jag inte bestämt än. Om ni vill delta så tryck HÄR Redigerat 5 November 2005 av Eric H Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Mitt spel "Bollen" Första jag gjorde och "klar" På en halvtimme, Det är bara en demo, men ganska kul när man har tråkigt. Testa =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Men du har ju ingen länk till det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 här länken fungerar inte även fast jag har kolat på det 3d i game maker blir inte snygt ska ja varna för Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.