Guggo Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 ?? säger dom hej kille där borta? jag har blivit kallad "clintan" och presidenten :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Nä, men jag menar att ingen lägger märke till lilla mig ;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Jag har inga men ja hade,t.e.x,j*vla italienska plutt......Men va f*n jag e inte från Italien och jag har heller någon släkt där!Jag e amrikan,skotsk,ryss och svensk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 turk zadravo ? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Nej, turk-*det jag heter på riktigt* kallar det mig. Det kallade mig det för att jag är halvkroat och lyssnar på turkmusik... PS: Jag skriver inte ut mitt riktiga namn. turk-jesus? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 hmmmm....jag har nog bara ett öknamn och det e typ: girl fasst jag e kille..men en i min klass brukar bli kallad barakrafsi kollapsi för att i alla lotterier brukar han loosa i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 hehe, lite små kul faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 (redigerat) [edit] Redigerat 19 April 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 själ brukarjag bli kallad data-kungen men mest brukar jag kalla andra vänlös nr.1 vänlös nr.2 vänlös nr.3 fyrkanthuvud runscapegalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Einstein (Det är faktiskt jobbigt -.-), plugghäst (pluggar knappt något, jag har bara lätt för att lära), muterad prickigkorv (jag är fräknig), Fire-Emblem nörd (Jag är ett FE f*n, och det är jag stolt över) och ordboken. En i min klass blir kallad morot för att han gillar grönsaker -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nataji Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Whigga :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 några brukar kalla mig ''turken'' fast jag är svensk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.