Kexx3 Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 och Shockwawe spöar skiten ur dig <.< Jag vet,men det braiga är att han tycker han är den enda som får spöa mig,om nån annan spöar mig,spöar han ner dom :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 jag blir kallad Hautala eller dregg och du felix eller ska jag kalla dig kk slayer dom säjer att du filar ned gamecube skivor och sniffar dom sedan ganska taskigt men man vänjer sig :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 jag blir kallad Hautala eller dregg och du felix eller ska jag kalla dig kk slayer dom säjer att du filar ned gamecube skivor och sniffar dom sedan ganska taskigt men man vänjer sig :rambo: :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Alivier De Pari´s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 När jag hade långt hår, kallades jag för tjej (är kille), fast det kanske inte är så konstigt. Jag kallas ofta konstig eller dampig. En av mina kompisar kallas Dampmästaren. Jag kallas jobbig, störd, CP, damp, mongo och sånt. Jag har ett visst jobbigt betende som jag vill sluta med men som jag inte kan. Lite som att röka. Skulle behöva besöka en psykolog. jag har ganska långt hår :) men jag blir inte retad för det :cool: en annan har länge än mig :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 jag har blivit kallad j*vla atanörd för jag älskar datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Då nån retas (är tjej då) har jag dessa härliga killar som kommer på nåt fråckt ;) Ok, men jag blir bara retad nångång av killar som jag ibland hackar ner då det blir slagsmål. Den enda tjej som retas är en tjock uppblåst idiot (het Fatness) som tyvärr är släkt med underbaraste kille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 jag brukar kalla min bästis för damp-muppen... (hon bryr sej inte särskilt mycket) mej brukar dom väll kalla tjockis och liknande.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Vi brukar Kalla varan Bög , Mongo m.m men det är ingen som tar åt sig eller orkaar bry sig i min klass :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 jag blir inte kallad något tror jag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Vi brukar Kalla varan Bög , Mongo m.m men det är ingen som tar åt sig eller orkaar bry sig i min klass :P BÖG MONGO :rolleyes: rycktes bara med av stämmningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Hehe brukar bli kallad stjärnan för att jag gjorde ett självmål på bandyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.