Guggo Skrivet 13 April 2005 Rapport Skrivet 13 April 2005 ?? säger dom hej kille där borta? jag har blivit kallad "clintan" och presidenten :D Citera
pollenallergi Skrivet 14 April 2005 Rapport Skrivet 14 April 2005 Nä, men jag menar att ingen lägger märke till lilla mig ;-) Citera
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 April 2005 Rapport Skrivet 16 April 2005 Jag har inga men ja hade,t.e.x,j*vla italienska plutt......Men va f*n jag e inte från Italien och jag har heller någon släkt där!Jag e amrikan,skotsk,ryss och svensk! Citera
Gäst Spirtual Skrivet 17 April 2005 Rapport Skrivet 17 April 2005 Nej, turk-*det jag heter på riktigt* kallar det mig. Det kallade mig det för att jag är halvkroat och lyssnar på turkmusik... PS: Jag skriver inte ut mitt riktiga namn. turk-jesus? :P Citera
Demon Skrivet 18 April 2005 Rapport Skrivet 18 April 2005 hmmmm....jag har nog bara ett öknamn och det e typ: girl fasst jag e kille..men en i min klass brukar bli kallad barakrafsi kollapsi för att i alla lotterier brukar han loosa i Citera
Slasktratt Skrivet 19 April 2005 Rapport Skrivet 19 April 2005 (redigerat) [edit] Redigerat 19 April 2005 av Mellanmjölk Citera
Gäst data-typen Skrivet 24 April 2005 Rapport Skrivet 24 April 2005 själ brukarjag bli kallad data-kungen men mest brukar jag kalla andra vänlös nr.1 vänlös nr.2 vänlös nr.3 fyrkanthuvud runscapegalen Citera
Nogger Mint Skrivet 24 April 2005 Rapport Skrivet 24 April 2005 Einstein (Det är faktiskt jobbigt -.-), plugghäst (pluggar knappt något, jag har bara lätt för att lära), muterad prickigkorv (jag är fräknig), Fire-Emblem nörd (Jag är ett FE f*n, och det är jag stolt över) och ordboken. En i min klass blir kallad morot för att han gillar grönsaker -.- Citera
mashemoto Skrivet 24 April 2005 Rapport Skrivet 24 April 2005 några brukar kalla mig ''turken'' fast jag är svensk Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.