Hoppa till innehåll

viket av dessa spel ????  

49 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

• Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Resident evil 4 helt klart. Jag nästan skriker när jag ser trailers till spelet :P. Det verkar underbart kul och läskigt på samma gång =). Tloz. kommer inte förrän om ett bra tag ändå.

Skrivet

Det dörjer lång tid innan zelda ommer antingen köp resedent evil och klara det och om zelda fortfarande inte kommit ut köp mario tennis och roa dej med kompisarna .Men jag vet inte revolution vill jag veta mer av innan jag slösar allt på gc

Skrivet

Vilket ojämn röstning jag var helt imot majoriteten eftersom jag tog re4 men de e klart att du ska välja det eftersom det är grymt välgjort och ja allt verkar helt enkelt så j*vla bra mario tennis är det du absolut inte ska köpa det är yterst dåligt och det liknar knappt tennis utan nått j*vla lek spel .Och zelda dröjer ljusår tilldess så köp re4 och sen zelda du hinner få råd med det senare om du köper mario tennis kommer du ha gjort något ytterst dumt som har valt det i stället för fantastiska re4 jag lovar du kommer ångra dej........................................Jag ska få dej totalt övertygad KÖP RESIDENT EVIL 4 DE KOMMER BLI SÅ j*vla BRA DEN LYCKAS MED ALLT SOM FÖREGÅNGARANA MISSLYCKADES MED DET KOMMER BLI DET BÄSTA ÖVERTYGAT BÄSTA SPELET I SERIEN KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

ÖÖÖPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gäst Tutankoopa
Skrivet

Jag Ska Köpa Zelda Okänd undertitel iaf

och kanke dom andra 2 också. Men Zelda är SPIKAT

Skrivet

Vilket ojämn röstning jag var helt imot majoriteten eftersom jag tog re4 men de e klart att du ska välja det eftersom det är grymt  välgjort och ja allt verkar helt enkelt så j*vla bra mario tennis är det du absolut inte ska köpa det är yterst dåligt och det liknar knappt tennis utan nått j*vla lek spel .Och zelda dröjer ljusår tilldess så köp re4 och sen zelda du hinner få råd med det senare om du köper mario tennis kommer du ha gjort något ytterst dumt som har valt det i stället för fantastiska re4 jag lovar du kommer ångra dej........................................Jag  ska få dej totalt övertygad  KÖP RESIDENT EVIL 4 DE KOMMER BLI SÅ j*vla BRA DEN LYCKAS MED ALLT SOM FÖREGÅNGARANA MISSLYCKADES MED DET KOMMER BLI DET BÄSTA ÖVERTYGAT BÄSTA SPELET I SERIEN KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

ÖÖÖPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du glömde ke´t i köp :lol:

Skrivet

Måste säga att det enda han lyckades med var att irritera....

Har du nånsin spelat mario tennis? Ett otroligt underhållande spel så tvåan kan ju inte bli annat än bättre!!!

• Skapa ny...