Hoppa till innehåll

Vilket Spel Ska Ja Köpa ?

Joko

viket av dessa spel ????  

49 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

• Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Vilket ojämn röstning jag var helt imot majoriteten eftersom jag tog re4 men de e klart att du ska välja det eftersom det är grymt välgjort och ja allt verkar helt enkelt så j*vla bra mario tennis är det du absolut inte ska köpa det är yterst dåligt och det liknar knappt tennis utan nått j*vla lek spel .Och zelda dröjer ljusår tilldess så köp re4 och sen zelda du hinner få råd med det senare om du köper mario tennis kommer du ha gjort något ytterst dumt som har valt det i stället för fantastiska re4 jag lovar du kommer ångra dej........................................Jag ska få dej totalt övertygad KÖP RESIDENT EVIL 4 DE KOMMER BLI SÅ j*vla BRA DEN LYCKAS MED ALLT SOM FÖREGÅNGARANA MISSLYCKADES MED DET KOMMER BLI DET BÄSTA ÖVERTYGAT BÄSTA SPELET I SERIEN KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

ÖÖÖPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilket ojämn röstning jag var helt imot majoriteten eftersom jag tog re4 men de e klart att du ska välja det eftersom det är grymt  välgjort och ja allt verkar helt enkelt så j*vla bra mario tennis är det du absolut inte ska köpa det är yterst dåligt och det liknar knappt tennis utan nått j*vla lek spel .Och zelda dröjer ljusår tilldess så köp re4 och sen zelda du hinner få råd med det senare om du köper mario tennis kommer du ha gjort något ytterst dumt som har valt det i stället för fantastiska re4 jag lovar du kommer ångra dej........................................Jag  ska få dej totalt övertygad  KÖP RESIDENT EVIL 4 DE KOMMER BLI SÅ j*vla BRA DEN LYCKAS MED ALLT SOM FÖREGÅNGARANA MISSLYCKADES MED DET KOMMER BLI DET BÄSTA ÖVERTYGAT BÄSTA SPELET I SERIEN KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

ÖÖÖPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du glömde ke´t i köp :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...