Gäst 12 Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Jag vill va med nu har jag nåt upp lv 10 jag är faktis bra och sånt spelar jätte mycket nu .Men med team hur går det till är det att man ska vara tillsamans eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 6 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Man hjälper varandra i uppdrag och man kan ge sej på bättre fiender när det finns dom som hjälper när man dör får man hjälp med bättre grejer osv går ut i vildmarken och slår ut andra runescapare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 (redigerat) nu har jag fått 15 i lv jag vill vara med har faktis bra saker.Fast kan man slå andra användare ! Redigerat 7 Februari 2005 av 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 7 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Ja i vildmarken som på engelska warning wildhunt listan dom som e me 1. spliffor 2. knuckles 3. 12 4 fire fly några timmar 5. ________ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 kan va me :) men e inte inne på helgerna :( men va heter ni på runescape ? :huh: heter som ja heter på fuska (devilgirl268) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Jag kan vara med Namn: Franke_bebbe Combat lv. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Nått upp till lv 56 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Kan ja va me plese :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Jag borde få vara med jag går upp i level så snabbt på 2 dagar 56 lv ! har en annan gubbe med 18 lv också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 7 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 oj oj nu börjar et bli ett lag i stället men det går säkert med ett lag men blir så svårt att hålla reda på alla in stor värld sen måste man nog säga vilka tider man e inne sen första mötet for kanske bli i varrock nu har ja tänkt lite det får bli ett lag 1. spliffor 2. knuckles 3. 12 4. fire fly ett par timmar så här hamnar devilgirl sen 5. tutankoopa 6. sakru vilken lv??? bara undrar 7. 0012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 7 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 oj oj nu börjar et bli ett lag i stället men det går säkert med ett lag men blir så svårt att hålla reda på alla in stor värld sen måste man nog säga vilka tider man e inne sen första mötet for kanske bli i varrock nu har ja tänkt lite det får bli ett lag 1. spliffor 2. knuckles 3. 12 4. fire fly ett par timmar så här hamnar devilgirl sen 5. tutankoopa 6. sakru vilken lv??? bara undrar 7. 0012 sen undrar ja om nån kan göra steel platelegs så ja kan köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 7 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 oj trippel men strunt i samma går inte trycka på ändra på våran dator sen blev det dubbel Alla namnen och 12 fanns det bara en av klockan e mycke för sånt här men nu är det oslagbart lag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.