Th3 Sh@dow Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 hade en gubbe i lvl 49 men den blv hackad..och jag hade mith sq shield addy sword addy med helmet mith pic mith sword och en mith dagger..plus några k Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 12 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 synd den låter bra th3 sh@dow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 (redigerat) lessers e skit svaga ja vill vara med i gägnet heter "Burken bj" och e member med rune set dragon long sword Redigerat 12 Februari 2005 av Burken bj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 synd den låter bra th3 sh@dow Är dem inte alls >:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 ok ok ok dom kanske itne e SÅ lätta men ja e ju combat lvl 70 så för mig e dom det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 och en lesser demon är i 82 lv -.- Asså f*n jag går och anfaller en lesser demon fannn vad dum jag är och dog får börja om med alla saker :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 det e synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 ja men vad f*n..den kanske inte va så bra..men för f*n jag hade ju tränat as mycket...vet du hur j*vla mycket jag la ner på min rs gubbe!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Jag vill vara med jag e combat 82 dödar lesser demons på 3 slag :P vad jag ser som utmaning är black dragons tar till och med black demons (level 172) ganskaa lätt :P men jag har dragon long 90 quest points min bästa skill e strength lvl 74... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Hade så himmla många saker fast tur att alla lv är kvar annars skulle jag s**ta på spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Haha vad hade du för saker då addy full lr? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Hade så himmla många saker fast tur att alla lv är kvar annars skulle jag s**ta på spelet. alt på ademant fast bara 2 sak hade jag som rune Benskydd och scimitar svärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.