jacobz1 Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 kan nån hjälpa mej med superstar....jag 2.5 stjärnor men jag fattar inte längre hur jag kan få mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Har du fullt på 'Creativity', karisma och 'Body'? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Kolla hur mycket "Vänstjärnkraft" du behöver. Bli kompis med en kändis för att få mer Vänstjärnkraft. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solen Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 någon som vet nått fusk som gör så man får mer stjärnor? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pepsinisse Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 någon som vet nått fusk som gör så man får mer stjärnor? :) Gå in på http://www.millenniumsims.com/ och sen klickar du på Objects och sen på de tre prickarna. Då kommer det upp lite hackade föremål till höger. "The Perfect Sim" Magic Mirror (v2.0) är en fuskspegel som bl.a. ger dig max berömmelse. (jag har aldrig testat den, men de rekommenderar den på thesims.se) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solen Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 någon som vet nått fusk som gör så man får mer stjärnor? :) tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Jag har testat den.. den är bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg