Salzalada Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Skrivet 13 Februari 2005 Zelda Ocarina Of time var det roligaste spelet på den skivan... =)
Tox Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Skrivet 1 Juni 2005 När jag köppte mitt gamecube fick jag en zelda grej som gjorde så att jag kan spela ocarina of time och mayoras mask! Fick inte du det?
Nain Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 Det är ju olika paket man köper GC med <_< jag fick mitt när jag vart medlem i club nintendo...
Goron_ Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 Jag fick mitt Collectors edition när jag köpte GC med Mario Kart Double dash :cool:
Brawler Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 Jag fick Collectors Edition på köpet när jag köpte GameCube..Men jag tror inte att Collectors edition finns att köpa i affärerna utan det e bara nån grej som man får som extra om man köper t.ex. GC lr nåt Zelda spel.. :)
Nain Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 Nej man får det inte med andra zelda spel, bara om man köper ett GC om det nu finns kvar... går inte att köpa i handeln
Rekommendera inlägg