Hoppa till innehåll

Kommunism


Nain
 Dela

Rekommendera inlägg

Utbildning

Det finns ju all möjlighet för en person av lägre klass att studera. De får ju söka lån. De flesta gör ju det. CSN erbjuder väl liknande saker.

Jo visst, söka lån. Men får man ju problemet med att betala tillbaka. Är man av lägre klass har man mindre pengar, och då tar det längre tid att betala tillbaka. Så lyckat att sitta med en skuld på halsen i några år och inte kunna tänka på annat.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 284
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

In med bögar och utlänningar?!

 

N E J

 

Själv tror jag att homosexualitet inte är en läggning. Det är en sjukdom eller kanske en sexuell böjelse. Något som bryter mot naturens lagar. Människans nyfikenhet som går överstyr. Inget som varken skall tillåtas eller uppmuntras, snarare behandlas.

 

 

Utlänningar?

Visst, lite utlänningar kan man väl släppa in. Sverige är dock för ivrigt i jakten om titeln som världens mest mångkulturella land. Man hoppas att de skall öppna restauranger eller butiker, iaf öppna eget och därmed släppa in influenser av andra kulturer i landet. Alla gör inte det. Folk kan peka på att de inte får jobb eller acceptans och vad beror det på? De vill inte lära sig språket, ta seden dit de kommer. Godta att de inte kan konvertera Sverige till ett nytt Israel eller var de nu kommer ifrån. Om invandrare erbjuds bostadsplats i ett "svenskt" område istället för att klumpa ihop alla i någon förort skulle nog brottsligheten bland invandrare i Sverige sjunka.

 

 

Utbildning

Det finns ju all möjlighet för en person av lägre klass att studera. De får ju söka lån. De flesta gör ju det. CSN erbjuder väl liknande saker.

 

 

 

 

 

Här har vi en som har nåt mellan öronen. Till skillnad från Jelly...

Okej jag kanske överdrev lite... lite utlänningar kan komma in men inte för många, dessutom kan de väl få bo i lappland och andra lågbebodda områden inte bara i Stockholm, Malmö och i Västerås där jag bor...

Jag tror också att homo är en sjukdom...

 

Oden, Jokinen, 0013 stå på er, ni vinner i längden (fast egentligen har vi vunnit över kommunismen, den kommer aldrig ta över), Jellyfish = überägd, men de utlänningar som bara förstör sverige och homon blir lite svårare att bli av med...

 

PS. Jelly, förstör drottningen samhället? svar NEJ! Jellyfish = überägd igen...

De som förstör är oftast muslimer och andra "icke" svenska religioner...

Jag menar man måste ha nåt fel om man tror på att man kommer till paradiset om man spränger en folkmassa... jag tror hettan nere i mellanöstern gjorde befolkningen galna och lättlurade och en kille som hette muhammed hittade på islam för att få makt och pengar... sen har det drabbat hela världen... bland annat sverige...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det nån mer än jag som  tycker kommunism är helt sjukt?

 

Det kommer aldrig funka, galna ideer...

 

Alla ska ha lika... pyttsan ska en städare ha samma lön som en hjärnkirurg?

 

UT MED KOMMUNISMEN!!!

 

 

Oj, kallar mig rasist... Aja, tar inte illa upp :rolleyes:

Att utplåna klassamhället = Alla är fattiga, jag vet. Det kommer aldrig att funka i ett land som Sverige. Vi kommer fortfarande att ha klasser, fattiga klasser. Även fast skillnaden mellan de som är fattiga och rika kommer att vara mindre. Ingen kommer att ha det bra med komunism.

De som jobbar kommer att få lika mycket som de som inte jobbar = ingen jobbar = Sverige kommer att bli ett U-land eller nått...

 

Att drottningen är Tysk är ju ingen skam. Bara de inte börjar tillhöra andra "raser" och sånt. Europeska vita invandrare är OK, tom bra. De har pengar så de behöver inte suga ut oss Svenskar som har förtjänat våran välfärd. Drottningen är ännu en av Svea rikes stoltheter. :medieval:

 

In med bögar och utlänningar.... Varför om man får fråga? Är det det som kommunismen handlar om. Ha så udda folk som möjligt?

Nej ut med komunister, bögar och invandrare från vårat vackra land. Bevara Nordern!! :medieval:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

In med bögar och utlänningar.... Varför om man får fråga? Är det det som kommunismen handlar om. Ha så udda folk som möjligt?

Nej ut med komunister, bögar och invandrare från vårat vackra land. Bevara Nordern!!

Jag hade väl kanske lite sarkasm i mitt inlägg? Men faktum är att det är bara bra om det kommer hit mer. Så att vi kan visa rasisterna och Oden att dom vill vi inte ha här. Far åt h*lvete, rassar!

Redigerat av Jellyfish
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

bara för att många tyskar var nazister behöver väll alla inte vara det?Nu är det du som drar alla över en kamm. och din älskade revolt kommer inte och hända det är tillräckligt många som fattar hur sjuk kommunismen är...

jag tycker nog att bögar och ivandrare kan få stanna, kommunisterna borde slängas ut.... men men sverige är ett fritt land och alla får tycka vad dom vill, tyvärr även kommunisterna, tänk så mycket som inte skulle finnas utan invandrare (pizza, kebab, pasta osv)

homsexualitet är ingen sjukdom det är en läggning..... och eftersom allt har en motsats så har även hetrosexualiteten det... jag stör mej på vissa invandrare, sånna som inte orkar lära sej svenska inte orkar jobba utan tycker att vi kan betala dom en massa pengar, via en massa bidrag

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

bara för att många tyskar var nazister behöver väll alla inte vara det?Nu är det du som drar alla över en kamm. och din älskade revolt kommer inte och hända det är tillräckligt många som fattar hur sjuk kommunismen är...

jag tycker nog att bögar och ivandrare kan få stanna, kommunisterna borde slängas ut.... men men sverige är ett fritt land och alla får tycka vad dom vill, tyvärr även kommunisterna, tänk så mycket som inte skulle finnas utan invandrare (pizza, kebab, pasta osv)

homsexualitet är ingen sjukdom det är en läggning..... och eftersom allt har en motsats så har även hetrosexualiteten det... jag stör mej på vissa invandrare, sånna som inte orkar lära sej svenska inte orkar jobba utan tycker att vi kan betala dom en massa pengar, via en massa bidrag

 

Sarkasm, igen då där tack. Givetvis är inte alla tyskar nazister, precis som alla trukar och irakier inte är terrorister.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jellyfish, böga mer ?

Varför ? Jag har verkligen inget emot "bögning", men jag fattar inte varför vi ska ha ännu fler bögar. Visst, vi kan ha hur många som helst, mig kvittar det. Men jag fattar ändå inte.

"Jag vill ha fler bögar, dom är häftiga" ?

Varför fler ?

Som sagt, jag har inget emot det. Men varför vill du ha fler ?

 

Ska du börja hoppa på drottningens dialekt nu också ? Suck. Var bor du förresten ? Stockholm ? Ni pratar ju inte så vackert där inte.

Kallar du våran drottning för nazist ? Visst. Gör det..

 

Tyck vad f*n du vill. Men börja inte hoppa på tyskar, då vet vi väl snarare vem det är som är rasist här..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Många homos är rädda för att komma ut med sin läggning eftersom dom då kan bli misshandlade o trakasserade. Så ska det inte vara, så stå på er o böga mer. Visa att ni är bögar, böga på.

 

Jag bor i bonna-västgötland, och säger inte att drottningen har en fel dialekt.

"Men lilla Karl, ska dü inte komma upp frrån källarren och lämmna de små slavarbeteran i frrred?"

Allvarligt, vem kan ta kungafamiljen på allvar? Ingen vettig person. Dom är bara ivägen och kostar pengar, ut med dom. Tillsätt en apa eller nåt. Ungefär lika vettig och kan klara samma uppgifter till ett bättre pris, även om uppgiften inte ens behövs.

 

Jepps, Oden är rasist. Nä, men allvarligt. Alla tyskar är långt if¨rån nazister o rasister, precis som alla Irakier inte är terrorister. Och alla Amerikaner är inte patrioter, om än större delen utav dem.

Men tyskland ska hur som helst aldrig förlåtas, och saken ska inte glömmas bort. Precis som vi aldrig ska glömma hur Sverige hjälpte nazi-tyskland.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns barnböcker som heter "Bli kung för en dag", eller, "Om jag vore kung..". Sånt lär man sig på dagis. "Bli ap-kung för en dag?" Njaa. Skulle inte tro det ?

Jag skulle säga att kungen är en ganska så okej symbol för Sverige. Även om han kostar i längden, och snart kostar det väl en handled också.

 

Klart att vi inte ska glömma det som Tyskland gjort, och vi ska inte förlåta dom för det dom gjorde. Det står ju f*n i varenda historiebok vad som hände. Men idag är Tyskland ett helt annat land, och inte på något sätt nasistiskt. Väldigt få tyskar i sånna fall. Inte drottningen i alla fall. Jag hoppas inte att du skulle tyckt att det var bättre med en drottning från Island, eller Danmark. Det är faktiskt samma sak, som att ha en tysk drottning.

 

Visst, jag håller med dig om att de homosexuella trakaserar alltid. Men för det behöver vi inte hoppas på ännu fler. Snart blir det väl ett krig mellan bögar och dom "normala". Det vill vi inte ha. Bögarna kommer alltid finnas där, och jag kommer aldrig ha någonting emot dom. Men jag tycker att det låter ganska så idiotiskt att ta in ännu fler bara för att trakaserierna ska sluta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att hon är tysk är definitivt en skam, de forna nazi-svinen. En stoltet?

"Åh, jak er så snüll med min childhood foundation.."

Hon åker runt o vinkar o kn*llar med kungen.

lol bara för ett land gjort något hemskt i värls historien betyder det inte att precis varena en i det landet är precis så. Då ska Sverige Förakta hela j*vla Danmark för att dom hade Stockholm Blodbad. osv. Desutom så var Hitler, som startade den där stora Nazi-Föreningen för typ 60 år sen, Österikare och inte tysk. Sen är det många som kn*llar och vinkar så det är ingen större fara med det...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...