M-PlaY Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 ja har klarat ut zelda majoras mask får nåt år sen, har nu börjat om på nytt sparande. men en fet fågel har snott en flaska, hur får man tebaka den? den heter hihuna eller nå sånt... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Vars är du ungefär i spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
M-PlaY Skrivet 6 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 umm, klarat snowhead Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 jag TROR att man kan spela sig tillbaka i tiden så får man den. Annars kan du köpa tillbaka den i curiosity shop på natten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
M-PlaY Skrivet 11 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 (redigerat) jaha ty, då behöver ja inte spela om allt :D lät det sparas på dom där ugglestatyerna som man kan warpa till Redigerat 11 Februari 2005 av M-PlaY Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
catarina Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 snälla kan någon hjälpa mig genom att förklara hur man hoppar över till andra sidan och eldar upp 1:a spindelnätet i första templet.. jag kommer inte över utan hamnar i vattnet som dödar min gubbe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
One_Life Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 snälla kan någon hjälpa mig genom att förklara hur man hoppar över till andra sidan och eldar upp 1:a spindelnätet i första templet.. jag kommer inte över utan hamnar i vattnet som dödar min gubbe. Hmm..... Svår fråga. Vars i templaet menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
catarina Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 snälla kan någon hjälpa mig genom att förklara hur man hoppar över till andra sidan och eldar upp 1:a spindelnätet i första templet.. jag kommer inte över utan hamnar i vattnet som dödar min gubbe. Det är när man låst upp första dörren och tänt 2 eldar en nedanför en trappa och en ovanför trappan. därifrån ska man hoppa över till en platform och sedan över till andra sidan och elda upp spindelnätet. jag har testat allt möjligt men min gubbe vill inte hoppa så långt som det behövs. så snälla hur ska jag göra?? MVH Catarina Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 ja har klarat ut zelda majoras mask får nåt år sen, har nu börjat om på nytt sparande. men en fet fågel har snott en flaska, hur får man tebaka den? den heter hihuna eller nå sånt... :( Skriv i Zeldaforumet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Venom Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 den som inte klarar att bli stor själv på zelda suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urax Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 suger man inte om man mistar Majoras Mask för Ocarina of Time Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 hehe :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg