Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

ja har klarat ut zelda majoras mask får nåt år sen, har nu börjat om på nytt sparande.

men en fet fågel har snott en flaska, hur får man tebaka den?

den heter hihuna eller nå sånt... :(

Skrivet

jag TROR att man kan spela sig tillbaka i tiden så får man den. Annars kan du köpa tillbaka den i curiosity shop på natten.

Skrivet (redigerat)

jaha ty, då behöver ja inte spela om allt :D

lät det sparas på dom där ugglestatyerna som man kan warpa till

Redigerat av M-PlaY
Skrivet

snälla kan någon hjälpa mig genom att förklara hur man hoppar över till andra sidan och eldar upp 1:a spindelnätet i första templet.. jag kommer inte över utan hamnar i vattnet som dödar min gubbe.

Skrivet

snälla kan någon hjälpa mig genom att förklara hur man hoppar över till andra sidan och eldar upp 1:a spindelnätet i första templet.. jag kommer inte över utan hamnar i vattnet som dödar min gubbe.

Hmm..... Svår fråga.

Vars i templaet menar du?

Skrivet

Det är när man låst upp första dörren och tänt 2 eldar en nedanför en trappa och en ovanför trappan. därifrån ska man hoppa över till en platform och sedan över till andra sidan och elda upp spindelnätet. jag har testat allt möjligt men min gubbe vill inte hoppa så långt som det behövs. så snälla hur ska jag göra??

MVH Catarina

Skrivet

ja har klarat ut zelda majoras mask får nåt år sen, har nu börjat om på nytt sparande.

men en fet fågel har snott en flaska, hur får man tebaka den?

den heter hihuna eller nå sånt... :(

Skriv i Zeldaforumet?
  • Skapa ny...