LiQuiDe Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Skrivet 6 Februari 2005 vad skam na göra när man precis har fått sun stone och moon stone och mött den gula taggbollarna???? :blink:
Selene Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Skrivet 6 Februari 2005 Utanför staden där alla sköldpaddorna bor finns det två stenar som man kan sätta in "sun stone" och "Moon stone" i då kommer två knappar fram och man ska hålla fast sköldpaddan vid den ena och själv ska man hoppa på den andra samtidigt som man släpper sköldpaddan då kommer ett rör till Hooktail castel fram. (Ursäkta min röriga förklaring, men det är min lillebror som har spelet så jag är inte så bra på alla namn) Hoppas att du fattar något av det här! :D
LiQuiDe Skrivet 6 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 6 Februari 2005 var där alla sköldpaddor bor
KazeN Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Skrivet 7 Februari 2005 Inte i Petalburg. om du går tillbaka samma väg som du kom dit så kommer du se stenar med lustiga märken. Där sätter du in moon och sun stone. Det kommer upp två switchar. ställ dig vid en switch och kolla IFRÅN den. Tryck och håll in X så att koops stannar snurrandes i sitt skal. Samtidigt går du med mario till den andra switchen och slår med hammaren på den samtidigt som du släpper X för att koops ska slå till den första switchen.
LiQuiDe Skrivet 7 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 7 Februari 2005 tack nu har jag mött han där hooktail draken som vill lura på mig massa grejer
naruto rockar Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Skrivet 14 Februari 2005 bowser jr manen jag vil bara säga haj på daj god by
LiQuiDe Skrivet 15 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 15 Februari 2005 hej på dig med men nu är jag på riverside station
Rekommendera inlägg