alex.e Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 help med att hitta nintendo myntet kan någon helpa snäla :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 i spel grejen i frantic factory där man kör gamla donkey kong. när du klarat den ska du köra igen, då rövar donkey bort nintendo myntet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alex.e Skrivet 8 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 i spel grejen i frantic factory där man kör gamla donkey kong. när du klarat den ska du köra igen, då rövar donkey bort nintendo myntet tack :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 i spel grejen i frantic factory där man kör gamla donkey kong. när du klarat den ska du köra igen, då rövar donkey bort nintendo myntet Har du klarat det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Jag har, det är jättelätt :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 ok jag Kan förklara lite avancerat ok du ska gå in i factory värden också kallad leksaks värden där ska du spela DK arcade och klara bana 8 då har du nintendo coin rareware:då ska du gå till cranky var som helst klara hans highscore på hans spel då får du rareware coin LYCKA TILL!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Jag har klarat Dk Arcede förut visste jag inte vad jag skulle göra för att få myntet. Jag sat fast på det i fem år fattar ni det FEM ÅR!!!!!!!!! Men för några månadersen klara jag det puh höll på att sprika. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg