Putside Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Vad tycker ni om alla wormsspel som finns? själv tycker jag att Worms ARMAGEDDONär roligast ! de nya spelen är liksom inte alls samma känsla som de nya 3D spelen . Hur många spel finns det igentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Worms united, worms två, worms pinball, worms armgeddon. worms world party, worms blast, worms 3-D, worms forterss. Det kanske finns några fler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Jag gillar Worms 2 och Worms world party, men jag har inte provat alla än :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 worms blast suger :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 jag har haft worms 2 och sen worms world party och nu har jag worms 3D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Worms armagedon och Worms 2 har jag spelat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 har spelat alla men WWP (Worms world party) är bäst och worms blast e sämst för de har ju inget med worms att göra man ska typ skjuta balonger :huh: och worms har blivit sämre nu när de blivit 3d gamla ägde ju hårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Jag har spelat: Worms World Party, Worms armagedon, Worms 3D och Worms Forts Under siege. Jag har:Worms World Party, Worms 3D och Worms Forts under siege Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Worms spelen blev värdelösa när World Party kom. Sen har det bara blivit sämre, Wom Forts Under Siege är ju helt värdelöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Jag gillar egentligen inget worms spel... Men om jag måste köra det, kör jag world party Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Jag har worms armageddon men kan inte klara femte uppdraget hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 den hade jag med problem med! finns en guide på den officiella sidan. i korthet står där: blåslampa för att ta sig under trädet, hoppa upp på trädet, järnbalk för att ta sig upp på tåget, jetmotor för att ta paketet. de tre nästa är enkla (nr 7 är enkel andra gången du spelar). men 9an är nästan omöjlig. i alla fall för mig som inte kan flyga får! ska skaffa worms 3d, har annars bara armageddon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.