LiQuiDe Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 vad ska man göra på rougeport sewers när man kommit till den hemliga gången :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Vad menar du, förklara nogrannare så kan jag kanske hjälpa dig! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 8 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 du vet i den där stan där det finns fullt med tjuvar och sånt så kan man åka in i kloaken genom att vända sig ps: tack för hjälpen förra gången selene Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Jag tror du har gått fel... för senast du behövde hjälp var du i hooktail castle, så nu ska du antagligen till boogly woods. isåfall så kan du börja gå mot the thousand year door och du kommer se en liten krabat krypa in i ett hål. gå igenom gallret och leta rätt på honom. Han behöver hjälp och snäll som du är hjälper du honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Nödvändigt med 4 samma meddelanden bowser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 13 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 (redigerat) tack kazeN nu är jag på månen Redigerat 18 Februari 2005 av Bowser_jr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg