Gäst Skellington Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Tycker inte ni att den skivan e överdrivet kort? Bara 6 låtar! Men man får ju en dvd skiva med vidiorna, men den e ändå kort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Jag tycker det är ännu sämre att Linkin Park Samarbetar med en sån fjant som Jay-Z (zzzz ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 har alla dom där låtarna gillar mest låten numb den äger :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 (redigerat) numb e på Hybrid Theory tror jag! inte på collision course! Och jag håller med. Hur kan dom göra låtar med en sån tönt Faint äger Numb suger glömde jag att säga Redigerat 9 Februari 2005 av Threeforce Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Ja, man köpte ju skivan för att få Linkin park! Men Numb/encore är iaf bättre än gamla Numb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Jag tycker att det är hemskt att dom har blandat låtarna, jag tål inte Jay-Z!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 asså har nån hört izzo/in the end Den suuuuger jämfört med in the end man kan höra den på deras hemsida typ LPJZ eller nått sånt! in the end e aasbra in the end (rap remix) är cool och lite skönare att lyssna på Men asså! Jay-Z han bara kommer och förstör låtarna! Fakta för dom som inte vet så mycket om linkin park! Det är en grupp INTE EN ARTIST alla cdskivor som jag minns heter Hybrid Theory Live in texas Meteora det finns några till också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Num Encore är asbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Blanda hiphop o metal...hiphopen förstör ju f*n ba allting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 hiphop borde inte finnas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 1.Numb är inte på Hybrid Theory utan på Meteora 2.LP har bara gjort 5 cd:Meteora,hybrid theory,reanimation,live in texas och Collision Course 3.Rappiga versionen på in the end heter enth end och finns på Reanimation 4.den bästa låten på Collision är Points/99problems/one step closer 5.håller med,linkin klarar sig bättre utan JayZ 6.Har alla CD med LP,kan allt om dom typ. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 nr.7 om man kollar på de flesta sidorna om LP texter typ azlyrics så finns det album! Då finns numb på hybrid theory och låten kanske heter med det står alltid när jag kollar In the end (Rap remix) :visslar: Jag kollar inte på texter till linkin park för dom har nästan alltid fel. Men jag kollade förr. Man hör ju ändå vad dem säger. och..... Colission e inte ens bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.