CiR3 Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Jag tycker Simpsons är kul att titta på men jag är inte helt j*vla fixerad vilket några andra här verkar vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wrestling_guy Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Simpson är roligt men man börjar tröttna efter ett tag när man har sätt alla delar. Det är bra när Homer köpte en apa som han äter chips och dricker öl med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Jag själv tycker simpsons e den bästa serien sen Family gay. Jag har: Mug, T-shirt, Spel, NNåra bilder å sånt sen nåra små saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 simpsons äger alla program inget kan slå det! :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Jag har oxå DVD boxar o så, men inte barnsliga leksaker iaf.. Men vart köper ni Simpsons handdukar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.